بروزرسانی جدید شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE

بروزرسانی جدید شیائومی ۱۱ لایت 5G NE

شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرد

 

چند هفته پیش Xiaomi 11 Lite 5G NE با سری ۱۱T معرفی شد و اکنون شاهد انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای این دستگاه هستیم. با ما تا با بروزرسانی جدید شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE  همراه باشید.

شیائومی ۱۱ لایت 5G NE بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرد

شیائومی ۱۱ لایت NE 5G

شیائومی ۱۱ لایت NE 5G در واقع می ۱۱ لایت ۵G است که به جای اسنپدراگون ۷۸۰G از یک تراشه متفاوت یعنی اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده می کند. عرضه این محصول جدید با تراشه های ضعیف تر از نسخه اصلی می تواند به دلیل کمبود جهانی تراشه یا کاهش هزینه های تولید باشد. در هر صورت تفاوت این دستگاه ها در چیپست خلاصه می شود.

حالا شیائومی آپدیت جدیدی را برای گوشی هوشمند جدید خود منتشر کرده است که به تازگی وارد بازار ایران شده است که رابط کاربری خود را ارتقا می دهد. این به روز رسانی جدید رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced را به گوشی شیائومی اضافه می کند.

شیائومی ۱۱ لایت 5G NE

 

با وجود انتشار نسخه جدید رابط کاربری شیائومی، کاربران همچنان با اندروید ۱۱ مواجه هستند البته شیائومی هنوز هیچ یک از محصولات خود را به اندروید ۱۲ آپدیت نکرده است و احتمالا با عرضه MIUI 13 این اتفاق می افتد. انتظار می‌رود MIUI 12.5 Enhanced آخرین نسخه MIUI 12 باشد و دستگاه‌ها در آینده MIUI 13 را بر اساس اندروید ۱۱ و ۱۲ دریافت خواهند کرد.

به گفته شیائومی، الگوریتم های جدید MIUI 12.5 Enhanced به صورت پویا منابع سیستم را به وظایف مختلف اختصاص می دهند تا کاربران تجربه ای روان از استفاده از دستگاه های این شرکت داشته باشند. همچنین در این رابط کاربری با بهینه سازی عملکرد رم و حافظه داخلی مواجه هستیم که باعث افزایش سرعت می شود.

آپدیت MIUI 12.5 اکنون با شماره ساخت V12.5.4.0.RKOINXM و با شماره ساخت V12.5.4.0.RKOTRXM در هند در دسترس است. انتظار می رود این آپدیت به زودی و در روزهای آینده برای کاربران کشورهای مختلف منتشر شود و احتمالاً MIUI 13 اوایل سال آینده در اختیار دارندگان این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت. این رابط کاربری جدید امسال معرفی خواهد شد.

 

Related Post