هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس معرفی شدند

هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس معرفی شدند؛ میان‌رده‌های حرفه‌ای چینی

هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس معرفی شدند

دقایقی پیش، گوشی های هواوی نوا ۲ (Huawei Nova 2) و هواوی نوا ۲ پلاس (Huaweri Nova 2 plus) در چین معرفی شدند. در ادامه با مشخصات و قیمت این محصولات جدید همراه باشید.

هواوی از نسل دوم میان‌رده‌های حرفه‌ای خود، یعنی هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس رونمایی کرد. این کمپانی چینی طراحی شبیه به گوشی های آنر را در محصولات تازه‌اش کنار گذاشته و نسل دوم سری Nova را با الهام از پرچمداران سری P و دوربین دوگانه معروف آنها تولید کرده است.

مشخصات هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس

خبرهای فناوری

بقیه در ادامه مطلب

دوربین اصلی موبایل های هواوی Nova 2 و Nova 2 Plus از دو سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده که سنسور ۱۲ مگاپیکسلی آن (با پیکسل‌های ۱٫۲۵ میکرومتری) در پشت دریچه دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه زوم اپتیکال ۲ برابری و عکاسی پرتره را بر عهده دارد. هواوی در پنل جلویی گوشی های جدید خود از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره برده که در نوع خود کم‌نظیر است.

بدنه هر دو اسمارت فون از جنس فلز بوده و عمده تفاوت آنها در اندازه صفحه نمایش است؛ شرکت سازنده از نمایشگری ۵ اینچی در مدل کوچکتر و پنلی ۵٫۵ اینچی در محصول بزرگتر استفاده کرده است. هر دو صفحه نمایش نیز لبه‌هایی ۲٫۵ بعدی داشته و از نوع LPTS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل هستند.

ضخامت ۶٫۹ میلیمتری این دو گوشی باعث شده تا با محصولاتی باریک و احتمالا خوش‌دست روبه‌رو باشیم. در نوا ۲ از باتری ۲۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در حالی که نوا ۲ پلاس به باتری بزرگتر ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ نیز که در نسل اول سری Nova استفاده شد، جای خود را به پردازنده اختصاصی کایرن ۶۵۹ در Nova 2  و Nova 2 Plus داده است.

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید