ریزر با خریداری شرکت Nextbit وارد صنعت موبایل خواهد شد

اخبار فناوری

شرکت Nextbit تولیدکننده تازه‌واردی در صنعت گوشی هوشمند است که گوشی‌های هوشمند رابین را تولید می‌کند. امروز رسما خبری تازه از کمپانی ریزر، سازنده معروف محصولات و تجهیزات گیمینگ، منتشر شد که نشان می‌‍دهد این شرکت اواخر ماه جاری موفق به خرید و کسب لایسنس شرکت Nextbit شده، اما هنوز اطلاعاتی از مبلغ پرداختی برای این خرید منتشر نکرده است.

بقیه در ادامه مطلب

شرکت Nextbit از این به بعد باید به عنوان بخشی از کمپانی ریزر بر طراحی گوشی‌های موبایل منحصربه‌فرد و تجربیات کاربری محصولات مناسب گیمینگ تمرکز کند. درواقع شاید این خرید باعث سختی کار نکست بیت شود، چراکه حساسیت ریزر با توجه به سلیقه خاص مخاطبانش بسیار زیاد است.

گفتنی است خریداران گوشی‌‎های هوشمند شرکت نکست بیت از وضعیت پشتیبانی نرم‌افزاری و گارانتی موبایل‌های خود بسیار نگران‌اند. این در حالی است که مدت گارانتی‌ گوشی‌های رابین شرکت نکست بیت از ۶ ماه بیشتر نیست، اما طبق ادعا‌های اولیه این شرکت، آپدیت‌های نرم‌افزاری تا ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی ادامه دارند. در هر صورت فروش گوشی‌های رابین تا چندی دیگر متوقف خواهد شد.

شرکت‌های ریزر و نکست بیت هنوز از برنامه‌ریزی تولید گوشی‌های هوشمند آتی خود صحبتی نکرده‌‎اند؛ به همین سبب شاید ریزر هیچ گاه به تنهایی وارد صنعت گوشی هوشمند نشود و فقط بر ساخت گوشی‌های هوشمند آینده شرکت Nextbit نظارت کند. فعلا باید منتظر باشیم تا زمانی که برخی از حقایق این رابطه تجاری مشخص شود و جزئیاتش منتشر شود.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید