اپلیکیشنی برای کلون کردن سوژه های عکاسی و فیلمبرداری

درست است که دیگر کسی از تماشای صحنه درگیری یک بازیگر با کلون خودش انگشت به دهان نمی ماند، اما به نظر می رسد که این حقه قدیمی سینما هنوز ذات سرگرم کنندگی اش را از دست نداده. این موضوع را به راحتی می توانید از محبوبیت اپلیکیشنی مثل Split Lens متوجه بشوید.

بعد از موفقیت بی چون و چرای Split Lens در اپ استور، نسخه دوم اپلیکیشن هم منتشر شد تا دوباره کاربران را با حقه های سینمایی و افکت های عجیب و غریبش سرگرم کند. با Split Lens 2 می توانید سوژه ها را هم در عکس و هم در ویدیو کلون کنید و ویدیو کلیپ هایی خلاقانه بسازید.

چه برای عکس و چه برای فیلم، اپلیکیشن کادر را به چند بخش تقسیم می کند تا تصویر هر کدام را به طور جداگانه بگیرید، و این تقسیم صفحه را در قالب های متفاوتی انجام می دهد. بگذارید مثال ساده ای بزنیم. حتما در فیلم ها دیده اید که یک بازیگر روبروی کلون خودش ایستاده و با او صحبت می کند. با یکی از قالب های Split Lens 2 می توانید دقیقا چنین ویدیویی بسازید. البته این فقط یکی از کارهای خارق العاده ای است که می توانید با این اپلیکیشن انجام بدهید.

بقیه درادامه مطلب

خوشبختانه هر بخش از ویدیوهای ترکیبی که با Split Lens می سازید دارای صدای مجزا هستند، و جالب این که امکان تنظیم حجم صدای هر کدام هم برایتان فراهم شده. حتی اگر بخواهید می توانید صدای ویدیوها را با موزیک پس زمینه دلخواه تان عوض کنید.

گزینه های فیلمبرداری و عکاسی هم به نوبه خود جالبند. برای شروع تصویربرداری می توانید تایمر بگذارید، فلش را روشن و خاموش کنید و حتی روی تصویر فیلترهای رنگی بیندازید.ضمنا قبل یا بعد از تصویربرداری هیچ محدودیتی برای تغییر دادن کادر نخواهید داشت.

تنها محدودیتی که در Split Lens با آن روبرو می شوید، زمان ویدیوهاست که با پرداخت درون برنامه ای نهایتا می توانند ۱۵ دقیقه باشند. البته اگر هدف شما اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام باشد، مطمئنا از این محدودیت خیلی آزرده نمی شوید.

Split Lens در مجموع ۹ قالب آماده برای ویدیو و ۵۱ قالب برای عکس در اختیارتان گذاشته که البته همه شان رایگان نیستند. بعضی از قالب ها برای ساخت ویدیوهای خطای دید و افکت های پیشرفته تر را باید با پرداخت درون برنامه ای آزاد کنید که مطمئنا نمونه شان را در هیچ اپلیکیشن دیگری پیدا نخواهید کرد.

متأسفانه Split Lens فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده، اما در اندروید هم می توانید نمونه هایی تقریبا شبیه به آن را پیدا کنید. البته از منظر کیفی هیچ یک از آن ها به گرد پای Split Lens هم نمی رسند.

Split Lens را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کرده و از آوردن ایده های خلاقانه تان به دنیای واقعی لذت ببرید.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید