نکات مهم در زمان سفر را بشناسید

نکات مهم در زمان سفر را بشناسید

برای اینکه سفر خوبی داشته باشید باید در مورد اطلاعات مقصدی که قصد دارید به آنجا سفر کنید تا با مشکل خاصی رو به رو نشوید باید در مورد همه چیز بدانید به همین خاطر باید بدانید که قبل از سفر خود باید با موارد مناسب و مورد نیاز خود برای یک سفر خوب آشنا شوید

یکی از مسائلی که باید در سفر خود به آن توجه داشته باشید استفاده از لباس هایی است که بتوانید برای شرایط آب و هایی گوناگون از انها استفاده نمایید برای مثال شلواری داشته باشید که اگر هوا گرم شد بتوانید آن را به صورت شلوارک نیز استفاده نمایید. یا از شلواری استفاده منید که همین برای شما راحت است و هم برای موقعیت های رسمی مناسب می باشد. این مقوله باعث می شود که چمدان شما جای بیشتری را برای دیکر وسایل داشته باشد. برای بلیط اتوبوس میتوانید به مستربلیط مراجعه کنید.

یکی تور کوتاه با این قطار می توانید شما را مجذوب امکانات خاص این قطار نمایید. در ضمن باید این را بگوییم که نوشیدنی های شما در پکیج خاصی برای شما ارائه می باشد که می توانید به اختیار آنها را انتخاب نمایید. برای خرید بلیط قطار هم به آسانی و ارزان‌ترین راه ممکن مستربلیط را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی بلیط قطار تهران ساری

من متولد تهران هستم و سال ها در این شهر پر دود و ترافیک زنده مانده م. چند سالی است که مادرم به مازندران رفته و آنجا زندگی می کند و هرازگاهی برای تعطیلات و یا به بهانه های مختلف با اتوبوس به مازندران می رفتم. این بار اما بلیط اتوبوس گیرم نیامد و مجبور شدم که قطار را برای این سفر انتخاب کنم. بلیط قطار را اینترنتی خریداری کردم و ساعت ۱۲ شب بود که سوار قطار شدم.

تا حد ممکن زبان کشور مقصد خود را یاد بگیرید

نمی دانم شما تابحال با قطار از تهران به مازندران سفر کرده اید یا اینکه بلیط قطار تهران به هرجای دنیا که سفر کنید از شما انتظار نمی رود که با زبان خود خود همان مردم به طور کاملا مسلط صحبت کنید اما دانستن جمله های ارتباطی ابتدایی به شما کمک بسیار زیادی برای شکل دادن ارتباط مفید می کند.

دانستن جزیی زبان کشور مقصد به شما کمک می کند که در کارهای روزانه ی خود مانند خرید و سفارش غذا و پیدا کردن آدرس راحت تر عمل کنید. در کنار این موضوع می توانید از اپلیکیشن های مترجم نیز استفاده کنید، البته این مورد در صورتی است که زمان لازم برای یادگیری واژه های کاربردی را ندارید. برای افرادی که تلفن های هوشمند ندارند می توانند از دیکشنری های مرسوم استفاده کنند.

برقرار کردن ارتباط غیر کلامی

یادگیری زبان بدن یکی از راه هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن بدون اینکه کلامی را متوجه شوید منظور فرد متقابل را متوجه شوید و بتوانید شرایط را کنترل کنید برای مثال می توانید نحوه ی برخورد هتلدار یا رانند تاکسی را متوجه شوید و بدانید که چه برخوردی مناسب تر است.

داشتن شماره تلفن افراد درجه‌ی یک

پیش آمدن اتفاقات ناگوار یکی از احتمالاتی می باشد که در سفر به شهر یا کشور خاصی امکان وقوع دارد و شما باید برای آن آمادگی لارم را داشته باشید. داشتن شماره ی تلفن افراد درجه ی یک یکی از مهم ترین مواردی می باشد که باید همراه خود داشته باشید تا در زمان وقوع حوادث احتمالی بتوانند با آنها تماس بگیرند و شرایط شما را برای آنها توضیح دهند

کوپه اتوبوسی اصلا جذاب نیست

آن زمان برای خرید یک بلیط قطار در کوپه های شخصی پول کافی نداشتم پس کوپه اتوبوسی تنها انتخاب من بود. وقتی وارد شدم تعداد زیادی آدم روی صندلی هاشان نشسته و یا خواب بودند. قطار که راه افتاد از جایم بلند شدم و در سالن ها قدمی زدم. اینجا بود که فهمیدم تا الان چه چیزهایی را از دست داده بودم. از شیشه پنجره قطار می شد مناظر فوق العاده ای را دید. وقتی قطار از دل کوه ها عبور می کرد و صدای وحشتناک سوت قطار در سکوت شب در دل کوه های مازندران پر می شد، هی چیزی بیشتر از یک چای بد طعم در کنار پنجره قطار به من نمی چسبید.

 

کیش یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است و سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر ایران به آنجا سفر می کنند. جزیره ی دوست داشتنی کیش با امکانات تفریحی و هتل های مجلل، بازارهای بزرگ و سواحل چشم نواز، همه ی چیزی که برای یک سفر نوروزی در تعطیلات و یا در تابستان لازم دارید در خود دارد. سفر به کیش معمولا با هواپیما انجام می شود. در ادامه ی یادداشت “” به بررسی سفر به جزیره دوست داشتنی کیش می پردازیم. با ما همراه باشید!

قبل از حتی خرید بلیط هواپیما خود، بدانید که امکان این وجود دارد که در سفر خود به دلایل بسیار زیادی بیمار یا زخمی شوید به همین خاطر باید تمام حتما جعبه ی کمک های اولیه را همراه خود داشته باشید. با این حال اگر به شهر خاصی سفر می کنید داروخانه یا مراکز پزشکی در نظر گرفته شده است که در زمان وقوع مشکل به شما کمک کنند با این حال سعی کنید داروهای ضروری را هرچند اندک همراه خود داشته باشید.

 

Related Post