در انتخاب برچسب‌های لپ‌تاپ خود دقت کنید! | اخبار فناوری جدید روز دنیا

در انتخاب برچسب‌های لپ‌تاپ خود دقت کنید!

اخبار جدید فناوری

این سایت برگرفته از بروزترین اخبار روز دنیا از جماه خبرهای فناوری

حتما تا به حال دیده‌اید که عده‌ای بعد از خرید لپ‌تاپ، روی آن برچسب‌های متعددی می‌چسبانند. کافی است یک روز عادی در کتابخانه به لپ‌تاپ‌های دیگران نگاهی بیندازید تا برچسب حیوانات، شعارها و… را روی برخی از لپ‌تاپ‌ها ببینید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه بسیاری از کاربران روی لپ‌تاپ خود برچسب‌های مختلفی را می‌چسبانند؛ البته این فرهنگ در آمریکا بسیار بیشتر رواج دارد. برای مثال در دوران انتخابات مقدماتی در این کشور، استیکر برنی سندرز به وفور روی نوت‌بوک‌های هوادارای وی دیده می‌شد. دانشجویی در دانشگاهی آمریکایی به سراغ صاحبان لپ‌تاپ‌های برچسب‌دار رفته و پرسیده که منظور آن‌ها از این استیکرها چیست؟

فیت نیوسام

 برای من هر برچسب، داستان متفاوتی را در خود جا داده است؛ اما محبوب‌ترین برچسب «ایمان کوه را جابه‌جا می‌کند» است. هر بار لپ‌تاپم را باز می‌کنم به من یادآوری می‌کند که هر چقدر هم که مضطرب و پریشان باشم، خداوند پشت من است و برایم برنامه دارد.

مردیت الینگتون

کلیت حرف برچسب‌های من این است که می‌خواهم به همه نشان بدهم علاقه‌ی بسیاری به درس دارم و اهل کسب دانش هستم. این برچسب‌ها راه خیلی خوبی برای آغاز مکالمه با دیگران و ملاقات کردن افرادی با دغدغه‌های مشابه است.

اشلی برادواتر

برایم سخت است که از میان برچسب‌ها محبوب‌ترین را انتخاب کنم. هر کدام را به دلیل خاصی دوست دارم. آنکه در بالای در لپ‌تاپ و در وسط قرار گرفته به این معنی است که خداوند از پستی و بلندی‌های زندگی بزرگ‌تر است. در زمان‌های سخت این موضوع دائما به من یادآوری می‌شود.

امیلی موفیت

«خوشحالی را انتخاب کن» بهترین برچسب من است. اولین برچسبی بود که بعد از خرید لپ‌تاپم روی آن چسباندم. عموما احتیاج به یادآوری مدام دارم که عوامل منفی باید از ذهن پاک شود تا بتوان روی نکات مثبت تمرکز کرد.

سرینا کار

من لپ‌تاپم را به طور کامل با استیکر نپوشانده‌ام. فقط تعداد محدودی انتخاب کرده‌ام که چیزهای مهم را به من یادآوری کند. برپسب‌های هندی به من می‌گویند که هستم و صورت آزرده دختر هندی به من یادآور می‌شود که کاری کنم تا داستان‌هایم شنیده شوند.

کیندال لملین

عاشق «روز زیبایی برای نجات دادن زندگی‌هاست» هستم. هیچ‌کدام از این برچسب‌ها را خودم نخریده‌ام، تمامشان را از افراد مختلف هدیه گرفته‌ام. حس می‌کنم هر کدام از این‌ها بخش مهمی از شخصیت من را در بر گرفته و حس خوبی دارد که انتخاب دیگران بوده‌اند.

کندال تامپسون

برچسب زندگی تو اهمیت دارد (UMTTR) و هم‌چنین روبان زرد، هر دو نماد اطلاع‌رسانی درباره خودکشی و جلوگیری از آن هستند. UMTTR سازمانی است که توسط یکی از دانشجویان راه‌اندازی شده، دوست صمیمی این شخص خودکشی کرده؛ از این رو UMTTR را برای بزرگداشت او تشکیل داده است. امیدوارم این برچسب را کسانی که واقعا احتیاج دارند روی لپ‌تاپ من ببینند و لبخند بزنند و باور کنند که وجودشان اهمیت دارد.

کایرا دکونینگ

بسیاری از آن‌ها مربوط به موسیقی‌هایی هستند که دوست دارم. برچسب بافی قاتل خون‌آشام‌ها برایم بسیار مهم است. به دو دلیل، یک اینکه طرفدار این مجموعه تلویزیونی هستم. و دو اینکه بافی برای من نماد توامندی زنان است و فمینیسمی که دوست‌ دارم به آن عمل کنم.

استیکرها، نماینگر شخصیت شما هستند و به دیگران درباره شما اطلاعات می‌دهند. خیلی بیشتر از خرید‌ لپ‌تاپی خاص، گران‌قیمت، حرفه‌ای یا ارزان و قدیمی. داستان‌های پشت این برچسب‌ها گاه می‌تواند بسیار جذاب باشد. از دیگران درباره استیکرهای روی لپ‌تاپشان بپرسید.

برای دیدن اخباری های جدید به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید با تشکر مدیریت سایت

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید