پیش خرید گلکسی اس ۸ سامسونگ ۳۰% بیشتر از گلکسی اس ۷ بوده است

با توجه به فاجعه ای که گلکسی نوت ۷ برای کمپانی سامسونگ به همراه آورد و این کمپانی را وادار به فراخوان این محصول کرد، بسیاری نگران بودند که آیا سامسونگ می تواند از عواقب این ماجرا جان سالم به در برد. جالب اینکه به نظر می رسد عدم وجود نوت ۷ در بازار باعث شده گلکسی اس ۸ با فروش بسیار خوبی روبرو شود، چرا که سامسونگ اعلام کرده فروش گلکسی اس ۸ تا این لحظه از میزان فروش گلکسی اس ۷ فراتر رفته است. در ادامه با تک شات همراه باشید.عکس گوشی گلکسی اس 8
سامسونگ اظهار کرده است که سفارش های پیش خرید ثبت شده برای گلکسی اس ۸ به میزان ۳۰% بیشتر از پیش خریدی است که برای گلکسی اس ۷ به ثبت رسیده بود و این امر اس ۸ را به محصولی تبدیل کرده که بهترین فروش اولیه را تا کنون برای سامسونگ به همراه داشته است. این اطلاعات توسط رئیس بخش آمریکا سامسونگ الکترونیکس، تیم باکستر، در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

خبرهای فناوری

بقیه در ادامه مطلب
باکستر گفته است:

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نتیجه تعهد مجدد سامسونگ بوده و بازار به آن پاسخ داده و افزایش ۳۰ درصدی پیش خرید را نسبت به پیش خرید گلکسی اس ۷ در سال گذشته به همراه داشته که بهترین میزان پیش فروش تا کنون بوده است.

تا کنون نقدهایی که از این گوشی ارایه شده عمدتا مثبت بوده و به نظر می رسد معرفی این محصول حافظه کاربران از نوت ۷ را پاک کرده است.
البته تعدادی از کاربران شکایاتی در خصوص هاله قرمز رنگ نمایشگر دارند، که قرار است با ارسال یک پچ برطرف شود. روز گذشته هم پیش بینی ها به احتمال فروش بیشتر اس ۸ پلاس نسبت به اس ۸ اشاره کرده بودند.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید