والپیپرهایی چشم نواز و کم نظیر برای اندرویدی ها

اگر مدت هاست که برای تعویض تم یا والپیپر موبایل تان اقدامی نکرده اید، بد نیست که به بهانه نوروز دستی هم به ظاهر سیستم عامل بکشید و تصاویری زیبا برای نشستن در پس زمینه نمایشگر انتخاب کنید.

اپلیکیشن Skreen Unique آرشیو بزرگی از ۱۰ هزار والپیپر HD را در خود گردآوری کرده که می توانند به موبایل و تبلت اندرویدی شما روح تازه ای بدمند؛ تصاویری مسحور کننده که مطمئنا نظیرشان را در کمتر جایی دیده اید.

والپیپرهایی چشم نواز و کم نظیر برای اندرویدی ها

اخبار فناوری

بقیه در ادامه مطلب

خوشبختانه تمام والپیپرهای Skreen Unique رایگانند و برای دانلودشان محدودیتی ندارید، و می توانید برای نمایشگرهایی با ابعاد مختلف از آن ها بهره بگیرید. البته بخش اعظم والپیپرهای اپلیکیشن مخصوص اسمارت فون ها هستند و روی صفحه عمودی آن ها بهتر می نشینند.

برای آنکه راحت تر به والپیپر مورد علاقه تان برسید، آرشیو تصاویر اپلیکیشن در ۲۷ دسته موضوعی طبقه بندی شده که شامل عکس های طبیعت، فضا، حیوانات، اتومبیل ها، غذاها، بافت، طرح های مفهومی و … می شوند.

البته اپلیکیشن شامل یک بخش Shuffle هم هست که والپیپرهای رندوم را برایتان به نمایش می گذارد، و ضمنا از بخش های New و Popular هم می توانید برای کشف والپیپرهای جدید استفاده کنید.

مطمئنا با رفتن به دسته بندی ها یا شافل کردن تصاویر حداقل چند والپیپر پیدا می کنید که مورد پسندتان واقع شود، اما عجیب اینجاست که Skreen Unique با وجود این آرشیو عظیم والپیپر از یک موتور جستجوی درست و حسابی برخوردار نیست. آیکن ذره بینی هم که در گوشه صفحه گنجانده شده عملا چیزی بیشتر از یک وسیله تزئینی نیست و اکثر مواقع در جستجوی کلیدواژه ها شکست می خورد.

در هر صورت اگر کمی وقت و حوصله گذاشته و آرشیو والپیپرها را به طور دستی کند و کاو کنید مطمئنا به نتایج بسیار خوبی می رسید. در غیر این صورت بهتر است که اصلا روی گزینه سرچ اپلیکیشن حساب باز نکنید.

با وجود ضعف در جستجو اما کلیه والپیپرهای Skreen Unique رایگان هستند، همگی را می توانید دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید و نکته عالی این که در محیط اپلیکیشن هیچ تبلیغی هم نمی بینید. یک گزینه خوبی که در تنظیمات اپلیکیشن گنجانده شده هم پاک کردن کش تصاویر بندانگشتی است تا حافظه موبایل از حجم آن ها انباشته نشود.

در مجموع اگر می خواهید تصویر پس زمینه موبایل تان خاص و بی همتا باشد و چشم ها را به خود خیره کند، به هیچ وجه دانلود Skreen Unique را از دست ندهید. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

Skreen Unique HD Backgrounds

  • Skreen Unique HD Backgrounds
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Semantic Innovation Group
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۲٫۱۵ مگابایت
  • دانلود:
  • گوگل پلی

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید