نسخه بتای نوا لانچر ۵٫۲ با الهام‌گیری از اندروید O

نسخه بتای نوا لانچر ۵٫۲ با الهام‌گیری از اندروید O

نسخه بتای نوا لانچر ۵٫۲ مدتی قبل عرضه شد. در این نسخه از برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کلیدی اندروید O اقتباس گرفته شده است. تا چند هفته آینده کاربران از نسخه بتای Nova Launcher 5.2 به صورت تستی استفاده می‌کنند.

نسخه بتا نوا لانچر ۵٫۱ چند هفته قبل در دسترس کاربران قرار گرفت، اما شرکت توسعه‌دهنده محبوب‌ترین لانچر اندروید همچنان دست از بهبود محصول خود برنداشته است. نسخه جدیدی از اندرویدی در راه بوده و این شرکت می‌خواهد برای توسعه هر چه بهتر لانچر خود از اندروید O اقتباس بگیرد.

خبرهای فناوری

بقیه درادامه مطلب

با توجه به فعالیت شبانه‌روزی گوگل برای توسعه اندروید O، مدتی است فعالیت برای توسعه نوا لانچر ۵٫۲ نیز آغاز شده و حتی اولین نسخه بتا آن نیز چند روز قبل عرضه شد. در نسخه بتای نوا لانچر ۵٫۲ شاهد تعداد زیادی ویژگی جدید نیستیم، اما اشاره به همان موارد کوچک نیز برای کاربران محبوب‌ترین لانچر اندرویدی جذاب خواهد بود. مهمترین قابلیت توسعه یافته در نسخه بتای نوا لانچر ۵٫۲ ، به افزوده شدن نقطه در کنار آیکون هر اپلیکیشن مربوط می‌شود.

نسخه بتای نوا لانچر 5.2

به لطف این قابلیت که برای نخستین بار بعد از تشریح ویژگی‌های اندروید O با آن آشنا شدیم، در بالای آیکون هر برنامه یک نقطه قرار گرفته و ایجاد نوتیفیکیشن توسط آن برنامه خاص را نمایش می‌دهد.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید