خرید قطعات یدکی لیفان

لیفان X60 از موتور ۱۸۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپه با توان ۱۳۲ اسب بخار بهره می برد که مجهز به سیستم تنظیم زمان بندی سوپاپ های هوشمند بوده و از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی ، توان موتور را به محورهای جلو انتقال می دهد . ماکزیمم سرعت X60 حدود ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برآورد گردیده است . ایمن یدک با سال ها تجربه در واردات و فروش انواع قطعات یدکی لیفان بزرگترین توزیع کنده انواع لوازم یدکی لیفان در ایران می باشد.

لوازم یدکی لیفان X60 قطعات یدکی لیفان X60

بقیه در ادامه مطلب

لیفان X60 از موتور ۱۸۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپه با توان ۱۳۲ اسب بخار بهره می برد که مجهز به سیستم تنظیم زمان بندی سوپاپ های هوشمند بوده و از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی ، توان موتور را به محورهای جلو انتقال می دهد . ماکزیمم سرعت X60 حدود ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برآورد گردیده است . .
لوازم یدکی لیفان: بازرگانی ایمن یدک با سال ها تجربه در واردات و فروش انواع قطعات یدکی بزرگترین توزیع کنده انواع لوازم لیفان در ایران می باشد.

چری ای۱۳ به انگلیسی: Chery A13 که در ایران با نام ام‌ وی ام ۳۱۵ عرضه می‌شود یک ماشین کامپکت کوچک ساخته‌شده توسط کارخانهٔ چری اتومبیل چین است. این خودرو از سال ۱۳۹۱ توسط شرکت مدیران خودرو ر ایران مونتاژ می‌شود. موتور این خودرو یک موتور ۱۶ سوپاپ ۱۵۰۰ سی سی با ۱۰۷ اسب بخار قدرت و مصرف سوخت ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. ایمن یدک با سال ها تجربه در واردات و فروش انواع قطعات یدکی ام وی ام بزرگترین توزیع کنده انواع لوازم یدکی ام وی ام در ایران می باشد.

جک J3 دارای موتور چهار سیلندر خطی ۱٫۳ لیتری ۴G13 میتسوبیشی مجهز به سوپاپ با زمانبندی متغیر و دو میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC)، با پیروی از استاندارد آلایندگی یورو ۴، جک توجوی (J3) را با قدرتی معادل ۹۳ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۱۴ نیوتن متر به پیش می‌راند. شایان ذکر است، حداکثر سرعت تیپ سدان این خودرو ۱۵۸ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت تیپ هاچ بک، ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. از دیگر تجهیزات این چینی کوچک می‌توان به جعبه شیشه ای مخفی، آینه های جانبی برقی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، شیشه بالابرهای برقی، سوئیچ چند منظوره، چراغ مطالعه، چراغ صندوق عقب، آینه الکتروکرومیک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی سرنشین جلو و عقب، سیستم هشداردهنده باز بودن درب، قفل ایمنی کودک، ترمز ضدقفل به همراه سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز، فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، سیستم تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، گرمکن شیشه عقب، سیستم کولر و تهویه مطبوع، صندلی عقب تاشو، سنسور دنده عقب، چراغ ترمز سوم، چراغ های جلو و عقب از نوع هالوژن، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو با قابلیت پخش MP3 و درگاه USB، آنتن روی شیشه، چراغ لادری، و رینگ های آلومینیومی برای هر دو تیپ سدان و هاچ بک اشاره کرد؛ برف پاک کن شیشه عقب نیز، از جمله تجهیزات توجوی هاچ بک محسوب می‌شود. استفاده از الیاف قابل تهویه در صندلی ها، به راحتی و آسایش سرنشینان در مسافت های طولانی کمک شایانی می‌کند. نخستین چیزی که با نشستن داخل توجوی جلب توجه می‌کند، فضای مناسب و جادار آن است که به لطف فاصله محوری ۲,۴۱۰ میلی متری، می‌تواند رضایت سرنشینان را فراهم کند.  ایمن یدک با سال ها تجربه در واردات و فروش انواع قطعات یدکی جک بزرگترین توزیع کنده انواع لوازم یدکی جک در ایران می باشد.

دوو سیلو ۴ سیلندر بوده و وزن خالص آن ۱۰۲۵ کیلوگرم می‌باشد وموتورش ۸۰ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور این خودرو معادل ۱۲۷ نیوتون متر بر ۳۲۰۰دور بردقیقه بوده حجم موتور ان نیز ۱۴۹۸ سی سی می‌باشد. دوو سیلو مدل ارتقا یافته دوو ریسر بوده که از سال ۱۹۹۵ وارد بازارهای جهانی گشت این مدل دوو درست یک سال بعد از تولید در کره جنوبی وارد بازار خودرو ایران شد و شرکت کرمان خودرو خط تولید انرا در اختیار گرفت شرکت کرمان خودرو در خلال سال‌های ۱۳۷۵ تا اواخر سال ۱۳۸۳ این مدل پر طرفدار دوو را تولید کرد که تعداد ان به ۴۰هزار دستگاه می‌رسد اما به دلیل ورشکستگی شرکت دوو و خرید سهام آن توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز اجازه تولید این خودرو به دلیل تحریم اقتصادی ایران از کرمان خودرو گرفته شد. این خودرو از لحاظ طراحی شبیه به خودروهای امریکایی بوده واین شباهت به خصوص در قسمت گلگیر عقب خودرو و پنهان شدن قسمتی از تایر خودروکه تداعی کننده ظاهر شورولتها و بیوکهای قدیمی امریکایی است بیشتر نمایان می‌شود. طراحی داخل خودرو نیز زیبا بوده و تودوزی خوشرنگ صندلی‌ها و داخل درها بر زیبایی ان افزوده است قرار دادن انتن رادیو در قسمت عقب این خودرو را لوکس تر نمایان می‌کند اشکالاتی که بر این خودرو وارد است ترمز ضعیف و فضای کم سرنشینان عقب است. ایمن یدک با سال ها تجربه در واردات و فروش انواع قطعات یدکی دوو بزرگترین توزیع کنده انواع لوازم یدکی دوو در ایران می باشد.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید