جنگ بین گوشی های سامسونگ

جنگ بین گوشی های سامسونگ

 اخبار فناوریجنگ بین گوشی های سامسونگ به زودی شروع خواهد شد  . اما هنوز این جنگ شروع نشده گمانه زنی ها شروع شده است.

صحبت بر سر گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۸ است . دو محصولی که به عنوان سوگولی پیشین و فعلی این برند کره ای شناخته می شوند و احتمال می رود به زودی در بخش فروش رقابتی خیره کننده را آغاز میکنند

 

قرار است گوشی های پرچمدار و جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که یک روز قبل از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ توسط سامسونگ رونمایی و معرفی شد،تا کمتر از یک ماه آتی روانه بازار شوند .

بقیه در ادامه مطلب

در این میان سامسونگ پیش‌بینی می‌کند که میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی اس ۹ از نسل قبلی آن یعنی گلکسی اس ۸ بیشتر خواهد بوددی جی کوه -مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ در این باره می‌گوید که انتظار می‌رود فروش گلکسی اس ۹ بسیار بالاتر از فروش گلکسی اس ۸ باشد که تقریبا یک سال پیش معرفی و عرضه شد.

با این حال برخی معتقدند برنامه ریزی برای آن چه به بخش فروش گلکسی مرتبط است بسیار زود است . اما امارها نشان می دهند حدود ۳۷ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سال گذشته به فروش رسیده است. رقمی که انتظار می رود توسط گلکسی اس ۹ کاملا ارتقا پیدا کند .

با همه این ها اگر شما طرفدار سامسونگ و به طور مشخص تر گلکسی هستید ، بهتر است تا ورود اس ۹ به بازار صبر کنید و پیش از هیجان زده شدن و خرید یک موبایل جدید ، تمامی جوانب ، ویژگی ها و قابلیت های سوگلی های سامسونگ را بررسی کنید .

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید