سیستم عامل iOS 11 روی ۳۸.۵ درصد از گجت‌های اپل نصب است

سیستم عامل iOS 11 روی ۳۸.۵ درصد از گجت‌های اپل نصب است

سیستم عامل iOS 11 روی ۳۸.۵ درصد از گجت‌های اپل نصب است

بقیه در ادامه مطلب

اپل در تاریخ ۱۹ سپامبر سال جاری، یازدهمین نسخه از سیستم عامل iOS را منتشر کرد. حال آخرین آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارند که نزدیک به ۳۸.۵ درصد از کاربرانی که آیفون، آیپاد و آیپد‌های اپل را در اختیار دارند، گجت خود را به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اپل به‌روز کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

  • آموزش دانگرید آیفون و آیپد اپل از iOS 11 به iOS 10.3.3
  • آموزش استفاده از برنامه‌ی Files در iOS 11

تنها ۲۴ ساعت پس از انتشار iOS 11، آمار کاربرانی که دستگاه‌ خود را به این سیستم‌عامل به‌روز کرده بودند به ۱۰ درصد رسید.پس از یک هفته، ۲۵.۲۸ درصد از کاربران به این سیستم‌عامل مهاجرت کرده بودند و حال این آمار به بیش از ۳۸.۵ درصد افزایش پیدا کرده است. البته آمار به‌روزرسانی به iOS 11 در مقایسه با سال گذشته و نسخه‌ی iOS 10، کاهش پیدا کرده است؛ چراکه سال گذشته در همین فاصله پس از انتشار iOS 10 نزدیک به ۴۸.۱۶ درصد از کاربران، گجت‌های اپل را به iOS 10 به‌روزرسانی کرده بودند.

اپل در فاصله‌ی دو هفته پس از انتشار iOS 11، به‌روزرسانی جدیدتری نیز برای برطرف کردن باگ‌های موجود در این سیستم‌عامل منتشر کرد. اصلی‌ترین باگ‌های موجود در آخرین انتشار iOS 11 از مشکل در زمان برقراری تماس آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، اضافه کردن ضمیمه به ایمیل و همچنین تصاویر پنهان در این سیستم‌عامل برخوردار بود که اپل با انتشار ۱۱٫۰٫۲، برطرف شدن این مشکلات را نوید داده است.

از دیگر اخبار منتشرشده در رابطه با iOS 11‌ و به‌روزرسانی‌های آتی آن، اضافه شدن قابلیت ارسال پول نفر به‌ نفر است که با عنوان Pay Cash و به‌روزرسانی iOS 11.1 به این سیستم‌عامل اضافه خواهد شد. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن iMessage اقدام به ارسال پول به سایر کاربرانی کنند که از این سرویس استفاده می‌کنند. با استفاده از اپل پی‌ کش می‌توان مبالغ مورد نظر را از طریق کارت‌ اعتباری و کارت‌ بانکی ارسال کرد. مبالغ دریافتی از طریق پی‌کش را می‌توان هم به حساب بانکی انتقال داد یا از طریق کیف پول الکترونیک اقدام به خرید کالا کرد.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید