جدیدترین مطالب خواندنی

اگر به موضوع خاصی علاقمند هستید و برای با خبر شدن از آخرین مطالب مرتبط با آن موضوع سایت های مختلفی رو چک می کنید یک راه ساده دیگر برای اینکار وجود دارد. تیکفا یک شبکه اجتماعی محتوا محور است که مطالب با موضوعاتی همچون سیاسی فرهنگی ورزشی هنری فناوری اجتماعی مذهبی علمی سرگرمی  در آن بارگذاری می شود. کار اصلی این سایت بهینه سازی محتوا است و کاربران می توانند مطالب مفید و ارزشمند خود را در این سایت ارسال نموده و آن را در معرض رای و امتیاز سایر کاربران بگذارند.

جدیدترین مطالب روز در سایت تیکفا

تیکفا شبکه اجتماعی

بقیه در ادامه مطلب

با این روش پر طرفدارترین مطالب به انتخاب کاربران در صدر لیست مطالب قرار می گیرند و شما قادر خواهید بود مطالب را به تفکیک موضوعات مختلف و به ترتیب امتیاز و تعداد تیک هایشان مشاهده کنید. از مزایای سیستم هوشمند تیکفا این است که تمام مطالب به محض ارسال توسط کاربران اعتبارسنجی خواهد شد و حتی کامنت ها نیز براساس پر تیک ترین لیست می شوند و کامنت های جذاب در صدر مطالب و پست ها قرار می گیرد.

اگر به دنبال دریافت جدیدترین مطالب مفید و پر تیک در گوشی موبایل یا تبلت خود هستید از نرم‌افزار اندروید تیکفا غافل نشوید. این نرم افزار با سادگی که دارد به شما کمک می کند تا علاوه بر مشاهده و دریافت مطالب بتوانید مطلب جدید در تیکفا ارسال کنید و از رویداد های مطالب خود باخبر شوید.

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

تیکفا علاوه بر امکان ارسال تصویر متن و فیلم به شما امکان ارسال لینک و اشتراک گذاری لینک را هم می دهد. یعنی با درج لینک به صورت هوشمند مطالب صفحه مقصد دریافت می شود و قادر به ویرایش و اصلاح آن خواهید بود و بعد از زدن دکمه ارسال به صورت خودکار بر روی سایت نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب با درج لینک صفحات خود در شبکه های اجتماعی و یا سایت و وبلاگ خود خواهید توانست مخاطب و بازدید بیشتری کسب کنید و ارزش و رنکینگ سئو و اعتبار سایت خود را بالاببرید. این خصوصیت حمایت از مطالب وبلاگ ها سایت ها از مزیت های منحصر به فرد شبکه تیکفا می باشد که مخاطب زیادی را جذب نموده است.

اشتراک گذاری ویدیو با درج لینک یکی دیگر از قابلیت های جذاب سایت تیکفا است که در جهت حمایت از ویدیو ها و اثار فاخر و ارزشمند ایرانی ایجاد شده است و کاربرانی که ویدیو و کلیپ های خود را در آپارات نماشا شبکه ما و جعبه آپلود کرده اند به راحتی و با درج لینک صفحه آن می توانند بازدید از ویدیو های خود را افزایش دهند و مخاطب و بازدید بسیار بیشتری جمع کنند.

از همه اینها که بگذریم سادگی و جذابی گرافیکی تیکفا باعث شده که بسیاری از کاربران علاقمند به داشتن یک صفحه اختصاصی در این سایت باشند و به همین جهت کاربران زیادی ضمن ثبت نام و فعالیت در سایت با ارسال کامنت های کوتاه اما جذاب و مفید در صدر مطالب سایت قرار می گیرند و تعامل خوبی با نویسندگان مطالب دارند که این فضا به جریان داشتن و زنده بودن هرچه بیشتر سایت کمک شایانی می کند.

صفحه پروفایل تیکفا

صفحه نظرسنجی انتخابات یکی از صفحات پرطرفدار و پر بحث تیکفا به شمار می رود که کاربران زیاده ضمن گفتگو و تیک زدن از فرد مطلوب شان حمایت می کنند و با سایر کاربران به گفتگو می پردازند و از مطالب آن استقبال خوبی شده است.

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید