اندروید Pay به سنگاپور رسید

 

 

اندروید Pay به سنگاپور رسید

اندروید Pay به سنگاپور رسید

مجله خبری تکنولوژی اطلاعات؛ به نظر می رسد این روزها توجه شرکت های بزرگ دنیای فناوری که خدمات مالی هم ارائه می کنند بر بازار آسیا متمرکز شده است. سامسونگ چندی پیش سرویس Samsung Pay را در سنگاپور ارائه کرد و حالا خبر رسیده که گوگل هم سرویس اندروید Pay خود را به این کشور آورده است.

icons-adتبليغات


سنگاپور به عنوان پایتخت فناوری در جنوب شرق آسیا شناخته می شود و اغلب اوقات، محلی است برای معرفی تازه ترین دستاوردهای فناوری در آن منطقه. از این پس، کاربران اندروید در این کشور قادر خواهند بود تا از مزایای این سرویس بهره مند شوند و به این ترتیب دیگر نیازی به حمل کیف پول با خود نخواهند داشت.

اگرچه اندروید Pay از پشتیبانی شرکت مادر خود یعنی آلفابت بهره مند است، ولی در مقایسه با سرویس های مشابه اپل و سامسونگ در جلب توجه رسانه ها توفیق کمتری داشته است. اما با این حال، انتظار می رود که اندروید Pay بتواند بیشترین تعداد کاربران را به خود جلب کند، چرا که تعداد گوشی های اندرویدی دارای تراشه NFC در بازار بسیار بیشتر از محصولات مشابه سامسونگ و اپل است. اندروید Pay پیش نیازهای سخت افزاری آسان تری نیز دارد و می توان با اندروید ۴ به بالا با آن کار کرد.

البته، مانع مهم تری که پیش روی این شرکت ها قرار دارد عقد قرارداد با موسسات مالی است. اگر به بازار سنگاپور نگاه کنیم می بینیم که اپل در مقایسه با گوگل با بانک های بسیار کمتری قرار داد بسته است. همچنین، در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای از جمله ۷ Eleven، مکدونالد، واتسونز و BreadTalk نیز سرویس اندروید Pay پذیرفته می شود.

 

تک شات

 

انتهای پیام/

 

 

 

کد خبر: ۱۴۱۱۵ | ارسال خبر: دوشنبه, ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲

 

 

 

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید