ال جی از مانیتور ۳۱٫۵ اینچی ultrafine ergo با پایه ارگونومیک رونمایی کرد

ال جی از مانیتور ۳۱٫۵ اینچی ultrafine ergo با پایه ارگونومیک رونمایی کرد

به گزارش سایت اخبار فناوری ال جی صفحه‌نمایش جدید ۳۱/۵ اینچی UltraFine Ergo خود را با نام ۳۲UN880 به‌عنوان بزرگ‌ترین مدل این سری معرفی کرد.

مانیتور Ergo باتوجه به نامش از بازوی ارگونومیکی خلاقانه‌ای برخوردار است که انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را نسبت به سایر پایه‌های نمایشگرهای LCD ارائه می‌دهد و زاویه‌های دید جدیدی را فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش جدید UltraFine Ergo ال‌جی با عنوان ۳۲UN880 معرفی شده و از پنل IPS در ابعاد ۳۱/۵ اینچی بهره برده است. این مانیتور از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰: ۱، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه و زاویه دید ۱۷۸ درجه در حالت عمودی و افقی برخوردار است.

طبق معمول نمایشگرهای UltraFine ال‌جی برای مشتریان حرفه‌ای که به‌دنبال رنگ‌های دقیق هستند ساخته شده است. این مانیتور جدید می‌تواند ۱/۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد و از ۹۵٪ از رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه جزییات بیشتری در رابطه با پشتیبانی از رنگ‌های این محصول منتشر نشده است. به‌طور معمول مانیتورهای UltraFine ال‌جی فقط از DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند که این امر انتخاب آن‌ها را برای سیستم‌های مک عالی‌تر خواهد کرد.

در بخش اتصالات، نمایشگر جدید UltraFine Ergo کاملا از سایر مانیتورهای این خانواده متفاوت بوده و بدون پورت Thunderbolt 3 طراحی شده است. از سوی دیگر در این مانیتور یک ورودی DisplayPort، دو پورت HDMI و یک ورودی USB Type-C قرار گرفته و همچنین از یک هاب USB دو پورت بهره می‌برد. در این مانیتور خبری از بلندگوهای داخلی یا جک هدفون نخواهد بود.

مانیتور ۳۱/۵ اینچی UltraFine Ergo ال‌جی در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

Related Post