پیکسل‌های گوگل کیفیت دوربین بهتری نسبت به گلکسی اس ۸ دارند

پیکسل‌های گوگل کیفیت دوربین بهتری نسبت به گلکسی اس ۸ دارند

خبرهای فناوری

لازم است بدانید کیفیت تصاویر دوربین و لنزهای استفاده شده در دستگاه‌های مختلف توسط DxOMark تست می‌شود و رتبه‌بندی این وب‌سایت معیاری معتبر در سراسر دنیا به‌حساب می‌آید. اکنون بررسی انجام‌شده توسط DxOMark نشان می‌دهد رتبه اول بهترین دوربین به گوشی پیکسل گوگل اختصاص دارد و در رتبه بعدی نیز گلکسی اس ۸ سامسونگ قرارگرفته است. لازم به ذکر است پیکسل گوگل امتیاز ۸۸ را در این وب‌سایت معتبر به دست آورده و پیکسل با اختلافی بسیار اندک، امتیاز ۸۹ را کسب کرده است. پس این بدان معنا نیست که دوربین گلکسی اس ۸ سامسونگ قدرتمند نیست، اما این مسئله که پیکسل گوگل توان بیشتری در عکس‌برداری دارد کاملاً عجیب است.

بقیه در ادام مطلب

جالب است بدانید نکسوس های گوگل هیچ‌گاه دوربین باکیفیتی نداشته‌اند اما گوگل در سری جدید پیکسل تلاش خود را به کار گرفته و بهترین دوربین را در اختیار کاربران قرار داده است.

اکنون گوشی آیفون ۷ در رتبه‌بندی سایت DxOMark به امتیاز ۸۶ دست‌یافته است، پس سامسونگ توانسته از اصلی‌ترین رقیب خود یعنی اپل جلو بزند و جای امیدواری است تا این سازنده کره‌ای گوشی‌های بعدی خود را با دوربین بهتری هم عرضه کند.

اکنون این سایت معتبر جهانی اعلام کرده، اختلالات تصویری چون اختلال سنسور، اپیتیکی و الگوریتم‌های پردازش داخلی تصویر مشکل اصلی گلکسی اس ۸ است و این مسئله سبب شده تا امتیاز دوربین این گوشی کاهش یابد.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید