نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی ، نوسازی ساختمان مسکونی ، بازسازی ساختمان , بازسازی ساختمان های مسکونی کوچک و بزرگ ، نوسازی و بازسازی منزل مسکونی، گروه معماری دکورساز

  • ۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷ – ۰۲۱-۴۴۴۴۸۸۰۵

  • ۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

نوسازی و بازسازی ساختمان یکی از کارهایی است که پس از مدتی که از زمان ساخت ساختمان میگذرد نیاز می شود و افراد ترجیح میدهند به جای ساخت مجدد ساختمان و صرف هزینه هنگفت به تغییراتی در دکوراسیون داخلی و تعمیرات در برخی فضاها اکتفا کنند تا علاوه بر ایجاد حس نو شدن و تازگی هزینه کمتری نیز صرف کرده باشند.

نوسازی ساختمان مسکونی
یکی از مکانهایی که به مرور زمان فرسوده شده و نیاز به تعمیرات و یا نوسازی و بازسازی پیدا میکند منازل و ساختمان های مسکونی میباشند. کنده کاری و تغییر پلان ساختمان و تغییر ماهیت ساختمان با مصالح یکی از عمده تغیراتی می باشد که مالکان ساختمان درخواست دارند که برای جذابیت هر چه بیشتر محل سکونتشان و بهینه ساختن فضا و استفاده ی حداکثری نیاز دارند.

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی هم میتواند شامل تمام واحد مسکونی و یا بخشی از آن باشد. گروه معماری دکورساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای و همچنین سابقه طولانی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و نوسازی و بازسازی آمادگی انجام هرگونه تغییرات و بازسازی و نوسازی را در منزل مسکونی شما در سراسر کشور داراست.

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی
ساختمان مسکونی دارای بخش های گوناگونی است که هرکدام از این فضاها با گذر زمان و استفاده مداوم از آنها دچار فرسودگی و مشکل می شوند و یا حتی در صورت سالم ماندن با توجه به قدیمی بودن برخی از افراد تصمیم میگیرند تغییراتی در این فضاها ایجاد نمایند. بازسازی ساختمان مسکونی . نوسازی ساختمان مسکونی

اتاق پذیرایی :

نوسازی منزل و اتاق پذیرایی

یکی از فضاهای ساختمان مسکونی که بیشتر از سایر قسمت ها در دید افراد قرار میگیرد قسمت اتاق های پذیرایی ساختمان میباشد که ممکن است بخش هایی از این قسمت از جمله کفپوش ها ، نقاشی دیوارها و سقف ، کاغذ دیواری ها ، سقف کاذب و …. در این فضا دچار مشکل و یا کهنه شدن شوند که نیاز به بازسازی و نوسازی پیدا کنند.

قسمت آشپزخانه :

نوسازی و بازسازی منزل

آشپزخانه یکی از قسمت های ساختمان مسکونی است که تغییرات در این قسمت بیشتر شامل کفپوش و کابینت و شیرآلات استفاده شده در آشپزخانه می شوند و افراد بعد از گذشت مدتی ترجیح میدهند کابینت آشپزخانه و یا کفپوش آشپزخانه خود را تعویض نمایند که گروه معماری دکورساز در زمینه اجرا و نصب و ساخت انواع کابینت تجربه کافی داشته و نیاز شما عزیزان از این بابت را مرتفع کرده است.

نوسازی ساختمان مسکونی

قسمت اتاق های خواب :

بازسازی ساختمان مسکونی

یکی دیگر از فضاهای داخلی ساختمان مسکونی قسمت اتاق های خواب ساختمان می شود که تغییرات در این بخش بیشتر شامل نقاشی دیوارها و سقف ها و یاد کاغذ دیواری ها و همچنین انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی به کار رفته در این اتاق ها می شود.

قسمت سرویس بهداشتی و حمام :

بازسازی و نوسازی منزل مسکونی

قسمت سرویس بهداشتی و حمام در ساختمان های مسکونی بیشتر از بابت کفپوش سرامیک و یا دیوار و شیرآلات دچار کهنگی و یا مشکل می شوند و افراد ترجیح میدهند نوع دکوراسیون این قسمت را با گذر زمان تغییر داده و از طرح های جدید و به روز در این قسمت استفاده کنند.

قسمت نمای ساختمان مسکونی :

نوسازی نمای ساختمان مسکونی

یکی دیگر از تغییراتی که افراد ترجیح میدهند انجام دهند و نما و ظاهر جدیدی به ساختمان خود دهند قسمت نمای ساختمان است که در انواع مختلفی وجود دارد و کار میشود.

قسمت راهرو ها و راه پله ها :

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی

قسمت راهرو ها و راه پله ها و نرده ها و کفپوش هایی که در این قسمت ها استفاده می شود نیز با گذر زمان فرسوده و کهنه شده و افراد ترجیح میدهند با تعویض آنها نمایی جدید و زیبا به راهرو و راه پله خود ببخشند.

گروه معماری دکورساز با سالها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان مسکونی و بهره گیری از متخصصین مجرب و حرفه ای در گروه خود آمادگی اجرای هرگونه نوسازی ساختمان مسکونی و بازسازی ساختمان در سراسر کشور را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا داراست. کافی است پروژه خود را به ما بسپارید و پس از پایان پروژه از انتخاب خود احساس رضایت کامل داشته و پس از انجام پروژه از محیط منزل خود به طور کامل لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان مسکونی رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

  • ۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷ – ۰۲۱-۴۴۴۴۸۸۰۵

  • ۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

 

گروه معماری دکورساز

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید