مردم کدام کشور بیشترین ساعت کاری را دارند؟

مردم کدام کشور بیشترین ساعت کاری را دارند؟

به گزارش خبرهای فناوری :اینو اول کاری بگم ک آلمان کمترین ساعت و مکزیک بیشترین ساعت کاری را دارند این قانون تمام کارگران صنعتی منطقه Baden-Württemberg را پوشش می‌دهد، اما می‌تواند به سایر نقاط کشور گسترش یابد. با این حال، طبق نظر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، آلمانی‌ها در حال حاضر به مراتب ساعاتی کمتر از بقیه کار می‌کنند. آخرین گزارش Outlook Employment که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده، نشان می‌دهد که میانگین کار سالانه آلمان‌ها ۱۳۶۳ ساعت است (این معادل ۲۶ ساعت کار در هفته است). هیچ‌کدام از ۳۷ کشور موجود در این تحقیق کمتر از این ساعت کار نکرده‌اند.

آلمان

طبق داده‌های OECD به‌طور متوسط بریتانیایی‌ها ۱۶۷۶ ساعت در سال کار می‌کنند. (معادل ۳۲ ساعت کار در هفته است) و تقریبا در آخر جدول قرار دارند. شهروندان هلند، نروژ، دانمارک و فرانسه نیز از زمان آزاد زیادی برخوردار هستند.

بیشترین ساعت کاری متعلق به کدام کشور است؟

مکزیک بیشترین ساعت کاری را در بین این ۳۷ کشور دارا است. میانگین ساعت کاری شهروندان کشور آمریکای مرکزی ۲۲۵۵ ساعت در سال یعنی ۴۳ ساعت در هفته است. در رتبه دوم کاستاریکا قرار دارد جایی که اغلب به عنوان شادترین کشور دنیا نامیده می‌شود، کره جنوبی، یونان و شیلی پنج رتبه بعدی هستند.

رتبه کشور ساعت کاری  در سال
۱ مکزیک ۲۲۵۵
۲ کاستاریکا ۲۲۱۲
۳ کره جنوبی ۲۰۶۹
۴ یونان ۲۰۳۵
۵ شیلی ۱۹۷۴
۶ روسیه ۱۹۷۴
۷ لهستان ۱۹۲۸
۸ لتونی ۱۹۱۰
۹ اسرائیل ۱۸۸۹
۱۰ لیتوانی ۱۸۸۵
۱۱ ایسلند ۱۸۷۹
۱۲ استونی ۱۸۵۵
۱۳ پرتغال ۱۸۴۲
۱۴ ترکیه ۱۸۳۲
۱۵ ایسلند ۱۸۲۰
۱۶ آمریکا ۱۷۸۳
۱۷ جمهوری چک ۱۷۷۰
۱۸ مجارستان ۱۷۶۱
۱۹ نیوزلند ۱۷۵۷
۲۰ اسلوواکی ۱۷۴۰
۲۱ ایتالیا ۱۷۳۰
۲۲ ژاپن ۱۷۱۳
۲۳ کانادا ۱۷۰۳
۲۴ اسپانیا ۱۶۹۴
۲۵ اسلونی ۱۶۸۲
۲۶ انگلیس ۱۶۷۶
۲۷ اتریش ۱۶۶۹
۲۸ فنلاند ۱۶۵۳
۲۹ سوئد ۱۶۲۱
۳۰ اتریش ۱۶۰۱
۳۱ سوئیس ۱۵۹۰
۳۲ بلژیک ۱۵۵۱
۳۳ لوکزامبورگ ۱۵۱۲
۳۴ فرانسه ۱۴۷۲
۳۵ هلند ۱۴۳۰
۳۶ نروژ ۱۴۲۱
۳۷ دانمارک ۱۴۱۰
۳۸ آلمان ۱۳۶۲

جدول میزان ساعت کاری ۳۸ کشور مختلف در یک سال

به‌طور کلی طبق داده‌های OECD متوسط ساعت کاری در کشورها کاهش پیدا کرده است. به‌عنوان مثال، در انگلستان یک کارمند معمولی در سال ۲۰۰۰، ۱۷۰۰ ساعت کار کرده، اما اکنون این عدد به ۱۶۷۶ ساعت کاهش پیدا کرده است.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید