قابلیت های گوشی گالکسی

قابلیت های گوشی گالکسی

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ اطلاعاتی درباره هدفون‌های بی‌سیم خود (گلکسی باد) در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از بهترین ویژگی‌ها در مورد این هدفون‌های بی‌سیم، رایگان بودن آن‌هاست که بعداً به آن خواهیم پرداخت. شرکت سامسونگ در نظر دارد برخی قابلیت‌های جدید را به همراه گلکسی باد ارایه دهد. با ما همراه باشید تا این ویژگی‌ها را مرور کنیم

بقیه متن در ادامه مطلب

اولاً گلکسی باد از فناوری AKG بهره می‌برد. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد که حتی در حین استفاده از ایرباد، صداهای محیط اطراف خود را بسیار واضح بشنوند. این قابلیت بسیار سودمند است؛ چون هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، می‌توانید به‌راحتی از محیط پیرامون خود آگاه باشید.

همچنین این هدفون‌های بی‌سیم، از میکروفون دوگانه استفاده می‌کنند. استفاده از میکروفون دوگانه سبب می‌شود هم در مکان‌های شلوغ و هم آرام، صدای واضحی عرضه شود. علاوه بر این، گلکسی باد ارزان‌تر از ایرپاد است و قابلیت‌های بیشتری نیز ارایه می‌دهد.

سامسونگ خاطرنشان ساخت که گلکسی بادها تا ۶ ساعت توان پخش موسیقی از طریق بلوتوث و ۵ ساعت مکالمه را دارا هستند؛ درحالی‌که ایرباد اپل بعد از یک‌بار شارژ کامل، حداکثر تا ۵ ساعت امکان گوش دادن و استفاده را ارایه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی این هدفون‌های بی‌سیم، کیس شارژر آن‌هاست. در صورت استفاده از کیس شارژر، ۷ ساعت به عمر باتری اضافه می‌شود. حتی اگر فقط ۱۵ دقیقه از این کیس استفاده کنید، تا ۱٫۷ ساعت میزان باتری افزایش پیدا می‌کند.

به لطف استفاده از فناوری power sharing، به‌راحتی می‌توان این هدفون‌ها را به‌وسیله خود گوشی گلکسی s10 و یا شارژرهای بی‌سیم، شارژ کرد. گلکسی بادها اولین هدفون‌های سامسونگ هستند که از دستیار صوتی بیکسبی استفاده می‌کنند. ازجمله کارهایی که بیکسبی قادر به انجام آن‌هاست می‌توانیم به برقراری تماس، ارسال پیامک و بررسی میزان شارژ باتری اشاره کنیم.

سامسونگ اعلام کرد که فروش گلکسی باد از تاریخ ۸ مارس از قیمت ۱۳۰ دلار آغاز خواهد شد. خبر خوب این است که مشتریانی که قبلاً در وب‌سایت مربوطه، سفارش خرید گلکسی s10 و +s10 را ثبت کرده‌اند، یک جفت گلکسی باد رایگان دریافت خواهند کرد. فقط در نظر داشته باشید که زمان برای دریافت هدفون رایگان، محدود است.

با خبر های سایت خبرهای فناوری همراه شوید

Related Post