فیسبوک در حال آزمایش ثبت بازخورد و دکمه دیسلایک در سرویس مسنجر است

زمانی که اپل در پاییز گذشته iOS 10 را عرضه کرد، از قابلیت جدید بازخورد برای اپلیکیشن Messages رونمایی کرد. ویژگی مذکور به کاربر امکان ثبت عکس العمل خود نسبت به یک پیغام در iMessage را با نگه داشتن انگشتش روی پیغام و استفاده از اموجی های مخصوص می دهد. هم اکنون به نظر می رسد فیسبوک نیز در حال آزمایش قابلیتی مشابه برای اپلیکیشن Messenger خود است.

بقیه خبرهای فناوری در ادامه مطلب

قابلیت جدید ثبت بازخورد در مسنجر مشابه آن چیزی است که پیشتر در پاسخ به پست های Newsfeed مشاهده کرده ایم اما وجه تمایز آنها در این است که اپلیکیشن مسنجر به یک دکمه «دیسلایک» نیز مجهز شده است.

گفتنی است افزودن دکمه «دیسلایک» یکی از قابلیت های درخواستی کاربران از فیسبوک بوده اما کمپانی همواره اشاره کرده است که این ویژگی را به پست های Newsfeed نمی افزاید.

نمایندگان فیسبوک به وبسایت TechCrunch گفته اند که دکمه «دیسلایک»، بیشتر به عنوان راهی برای «نه» گفتن به پیغام هاست:

کاربران معمولاً از مسنجر برای برنامه ریزی و هماهنگی استفاده می کنند و بنابراین ما در حال آزمایش قابلیت ثبت بازخورد هستیم تا ببینیم این ویژگی برای ارائه اظهار نظر سریع مفید واقع می شود یا خیر.

ناگفته نماند هم اکنون فیسبوک در حال آزمایش و بررسی واکنش ها تنها در نسخه مسنجر تحت وب و برای تعداد محدودی از کاربران است. طبق ادعای کمپانی اگر بازخوردهای دریافت شده از طرف افراد مثبت بود قابلیت مورد اشاره برای تمامی افراد و روی تمام پلتفرم ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید