شارژ وایرلس بالاخره با آیفون ۸ عرضه می شود

شارژ وایرلس بالاخره با آیفون ۸ عرضه می شود

خبرهای تکنولوژی

شارژ وایرلس بالاخره با آیفون ۸ عرضه می شود

شارژ وایرلس بالاخره با آیفون ۸ عرضه می شود

مجله خبری تکنولوژی اطلاعات؛ همانطور که می دانید در حال حاضر تعدادی از کمپانی های سازنده اسمارت فون شارژ بیسیم را در محصولات خود ممکن کرده اند، کاملا مشخص است که فناوری شارژ وایرلس آنقدرها که باید گسترده نشده است. دلیل آن شاید این باشد که برای شارژ وایرلس گوشی باید روی صفحه شارژکننده قرار گیرد و یا اینکه سرعت شارژ بیسیم از شارژ معمولی پایین تر است.

icons-adتبليغات

در هر حال، آیا اپل قصد دارد بالاخره این فناوری را در اسمارت فون های خود ارایه دهد؟ بنا بر گزارشی از وبسایت چینی MyDrivers، اپل در نهایت فناوری شارژ بیسیم را در آیفون ۸ خود عرضه خواهد کرد. البته با توجه به اینکه بازار شایعات در خصوص محصولات اپل بسیار داغ است، نمی توان حدس زد که این شایعه تا چه اندازه قابل اعتماد است.

آیفونی که اپل امسال معرفی خواهد کرد آیفون ۷ است، اما از طرفی هم گفته می شود که ممکن است اپل نام آیفون ۷ را برای سال ۲۰۱۷ محفوظ نگاه دارد. این بدان معنی است که آیفون ۸ در سال ۲۰۱۸/۲۰۱۹ ارایه خواهد شد، و یا اگر روند معرفی محصول جدید به هر سه سال یکبار تغییر یابد باید در سال ۲۰۲۰ منتظر آن باشیم، که باید اعتراف کنیم خیلی دیر است.

گفته می شود آیفون سال آینده از نظر طراحی و مشخصات بسیار متفاوت و از نمایشگر OLED برخوردار است. در هر حال تا زمانی که محصول بعدی اپل معرفی شود باید انتظار بکشیم.

عصز ایران

 

انتهای پیام/

 

مطالب مشابه:

آیفون ۷ از ۱۹ شهریور آماده پیش سفارش خواهد بود
همه چیز درباره آیفون ۷
تصاویر جدید از آیفون ۷ خبر از حذف دکمه Home و درگاه صدا دارند

 

کد خبر: ۱۷۷۸۱ | ارسال خبر: پنج شنبه, ۲۷ اسفند , ۱۳۹۴

 

لینک کوتاه مطلب: http://itdot.ir/?p=17781

 

کانال تلگرام: itdotir@

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید