ساخت ویلا چوبی پیش ساخته به صورت اصولی

ساخت ویلا چوبی پیش ساخته به صورت اصولی

تقریبا همه ی افراد در کودکی رویای زندگی در کلبه چوبی یا خانه درختی داشته اند و در بزرگسالی علاقه به ساخت کلبه چوبی با معماری خاص برای گذراندن دوره ای پر از آرامش فارغ از زندگی روزمره در این مجموعه دارند. ساخت ویلا چوبی پیش ساخته به وسیله شرکت آذر با طراحی های ویژه و مصالح مرغوب و سازگار با محیط دستیابی به این رویا را تا حد زیادی امکان پذیر کرده است. عده ای به دلیل کم بودن مصالح چوبی فکر میکنند ساخت خانه چوبی از ساخت و ساز با مصالح عادی مانند گچ و سیمان بسیار گران تر تمام میشود در حالی که بزرگترین طراح و سازنده ی کلبه های چوبی در ایران شما را قادر به ساخت ویلا پیش چوبی پیش ساخته با قیمت بسیار مناسب میکند.

 

ساخت ویلا چوبی پیش ساخته از مزایا و معایبی برخوردار است که در این مقاله حول این موارد توضیحاتی ارائه میگردد.

در تولید ویلاهای پیش ساخته، از فولاد، چوب و قطعات بتنی استفاده می شود که استفاده از چوب در برخی از شرایط اقلیمی بسیار مناسب تر بوده و از لحاظ معماری زیباتر از سایر مصالح میباشد. ساخت ویلا چوبی پیش ساخته از مزایای بسیاری برخوردار که سرعت بالای ساخت، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و جابجایی آسان از جمله این موارد میباشد.

با ساخت ویلای خود به وسیله مصالح پیش ساخته که از قبل متناسب با شرایط منطقه در کارخانه ساخته میشود، میتوانید در صورت نیاز قطعات آن را با وسایل نقلیه مناسب جابجا نمایید و یا از زمین تان خارج کنید.

 

 

سایه موریانه بر رویای ساخت کلبه چوبی

استفاده از چوب معمولی برای ساخت ویلا یا کلبه چوبی کاری هزینه بر و غیر اصولی است زیرا برای اندود کردن آن در برابر عوامل محیطی مخرب، هزینه زیادی لازم است. اما قطعات پیش ساخته و ساخت ویلا چوبی پیش ساخته یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن ویلایی ایمن در برابر رطوبت، موریانه و حشرات موذی میباشد.

۱-            دشمن چوب موریانه است و اگر چوب بدون پوشش لازم در سازه به کار رفته باشد، خطرات بیشمار و ضررهای مالی بسیاری را برای کارفرما در پی خواهد داشت و تمامی افراد از ترس موریانه، اقدام به ساخت منازل خود با مصالح سنگین میکنند که این امر به طول دوره ساخت و هزینه پروژه می افزاید.

۲-            سوسک های ریز چوب خوار در مناطق شمالی و اقلیم سرد و مرطوب با نفوذ به درون چوب اقدام به سوراخ و پوک کردن آن میکنند در حالی که در ساخت قطعات پیش ساخته از فرمول و مواد خاصی استفاده میشود که مانع از زیست حشرات موذی در دل چوب میشوند.

با واگذار کردن پروژه ساخت ویلا با قطعات پیش ساخته خود به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، میتوانید، به صورت ایمن و با قیمت مناسب، صاحب یک ویلای شیک با طراحی معماری زیبا در متراژ مناسب شوید. استفاده از مصالح مقاوم در دل سازه باعث طول عمر بالای ویلا در شرایط اقلیمی خاص میشود.

 

 

طول عمر و قیمت ساخت خانه چوبی

اگر در مناطق ییلاقی صاحب یک قطعه زمین یا باغ هستید و به دلیل عدم توانایی و مجوز تغییر کاربری آن قادر به ساخت ساختمان در آن نیستید یا وضعیت مالی تان اجازه ی شروع پروژه یا ساخت سازه در آن را به شما نمی دهد، میتوانید با قیمت مناسب اقدام به ساخت ویلا چوبی پیش ساخته در زمین خود نمایید.

خرید کلبه چوبی در مناطق شمالی یا سایر شرایط اقلیمی نسبت به ساخت منزل مسکونی با گچ و سیمان و اسکلت های فولادی و بتنی بسیار مقرون به صرفه تر میباشد که سرعت ساخت آن بالا بوده و دردسر های پیشرفت پروژه های معمولی را ندارد.

از بزرگترین طراحان ساختمان های پیش ساخته که جز معتبر ترین سازنده های کلبه های چوبی در ایران است، شرکت آذرچوب میباشد که برای خرید کلبه چوبی یا ساخت ویلا در هر کجای ایران و حتی گرفتن مشاوره در مورد قیمت خانه چوبی پیش ساخته میتوانید به سایت آن با آدرس azarwoodenhouse.com مراجعه نمایید.

قیمت خانه چوبی پیش ساخته نسبت به سایر روشهای ساخت بسیار مناسب و مقرون به صرف بوده و میتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و از زمین زیر آن برای کشاورزی و سایر کاربری ها استفاده کنید. در ضمن ساخت ویلا چوبی پیش ساخته دردسرهای ساخت ویلا با چوب طبیعی را نداشته و آنرا در انواع طراحی و معماری به صورت آماده یا در اسرع وقت می توانید تهیه نمایید.

 

 

 

 

Related Post