تبلت ایکونیا تب ۱۰ ایسر جدید؛ نمایشگر کوانتوم دات

ایسر از نسل جدید تبلت ایکونیا تب ۱۰ (Acer Iconia Tab 10) مجهز به نمایشگر کوانتوم دات، ۴ اسپیکر و یک ساب ووفر رونمایی کرد. در ادامه با قابلیت های این تبلت بیشتر آشنا خواهیم شد.

کمپانی ایسر از نسل جدید ایکونیا تب ۱۰ با شماره مدل A3-A50، یک تبلت با نمایشگر ۱۰ اینچی Quantom Dot رونمایی کرد. این تکنولوژی توسط سونی بر روی گوشی های پرچمدار اکسپریا و همچنین تلویزیون‌های ترولیمونس آنها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامسونگ آن را QLED می‌نامد و فیلیپس نیز از تکنولوژی کوانتوم دات بر روی تلویزیون‌های Color IQ TV خود بهره می‌برد.

خبرهای فناوری

بقیه درادامه مطلب

چه چیز بزرگی در مورد تکنولوژی نمایشگرهای کوانتوم دات وجود دارد که آن را جذاب می‌کند؟ کوانتوم دات ها چیزی بین ال سی دی و اولد هستند. در مقایسه با ال سی دی آن روشن‌تر بوده، کنتراست و رنگ‌های بیشتری ارائه می‌کند و کم مصرف‌تر است. در تلویزیون‌ها، یک نمایشگر کوانتوم دات اغلب همراه قابلیت HDR عرضه می‌شود، اما ایسر غید استفاده از این قابلیت بر روی تبلت ایسر ایکونیا تب ۱۰ را زده است.

سیستم صوتی قدرتمند

ایکونیای زیبای ایسر نه تنها از نظر تصویری قدرتمند عمل کرده است، بلکه آن از نظر صوتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یک ساب ووفر و چهار بلندگوی قدرتمند بر روی بدنه‌ی باریک ۹ میلی‌متری ایسر ایکونیا تب ۱۰ جای گرفته‌اند که ارائه‌کننده تجربیات صوتی همه جانبه‌ای هستند. این تبلت همچنین به Acer MediaMaster مجهز است که به کاربران اجازه‌ی استفاده از تنظیمات مختلف جهت تماشای فیلم یا موسیقی برای لذت هرچه بیشتر را خواهد داد. از نظر ارتباطی نیز این تبلت همراه دو درگاه میکرو یو اس بی و پشتیبانی از OTG خوب عمل کرده و به کاربرانش اجازه‌ی شارژ و اتصال به دیوایس‌های خارجی نظیر پاوربانک، حافظه جانبی و یا یک کیبورد بلوتوثی را می‌دهد. به لطف اندروید ۷ نوقا شما می‌توانید از قابلیت چند پنجره‌ای و جابجایی سریع اپلیکیشن‌ها نیز بهره‌مند باشید تا این تبلت همانند یک کامپیوتر به شما خدمت کند.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید