بیلیارد پرشین استور

خرید میز بیلیارد اسنوکر

خرید میز بیلیارد اسنوکر ، برای اولین بار توسط افسران ارتش انگلیس مستقر در هند، در قرن ۱۹ام انجام می گرفت. اسنوکر در سال ۱۸۷۵ محبوبیت خود را به دست آورد، هنگامی که افسر ارتش سر نویل چمبرلین، خرید میز بیلیارد اسنوکری را با قوانین خاصی تنظیم کرد که توپ های بیلیارد سیاه رنگ و مثلث بیلیارد را با هم ترکیب می کرد. کلمه اسنوکر یک اصطلاح تحقیرآمیز انگلیسی است، که برای توصیف پرسنل نظامی بی تجربه یا سال اول استفاده می شد. محبوبیت این بازی در انگلستان به شدت افزایش یافت و انجمن بازی بیلیارد اسنوکر در سال ۱۹۱۹ تشکیل شد. به عنوان یک ورزش حرفه ای ، اسنوکر اکنون توسط اتحادیه جهانی بیلیارد که در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد، اداره می شود. همچنین تلاش ها در ورود اسنوکر به المپیک ۲۰۲۰ ادامه دارد و احتمالا این بازی در این المپیک عرضه خواهد شد.

خرید چوب بیلیارد

خرید چوب بیلیارد موجود در بازار در اندازه های مختلف و جنس های مختلف ساخته میشوند. متداول ترین چوب مورد استفاده در ساخت چوب بیلیارد معمولا چوب درخت افرا است. به این دلیل که این چوب، سخت و محکم، دندانه دار و مستقیم است که یک چوب بیلیارد استاندارد باید این ویژگیها را داشته باشد. به ویژه در قسمت نگهدارنده چوب استفاده از این نوع چوب بسیار متداول است. امروزه از چوب های بسیار متنوع دیگر و همچنین مدل‌های آلومینیومی، کربنی و فایبرگلاسی نیز در ساخت انواع سر چوب بیلیارد استفاده می شود که روز به روز بر تنوع این مواد افزوده میشود. همچنین نکته قابل توجه این است که یک چوب استاندارد معمولا به صورت یک تکه و سرتاسری می باشد که باید در هنگام خرید چوب بیلیارد مورد نظر خود حتما به این نکته توجه کنید.

خرید توپ بیلیارد

خرید توپ بیلیارد در بازی بیلیارد، معمولا از ۳ یا ۱۵ شار استفاده می شود. نوعی از بیلیارد که نوع چیدن توپ ها در آن متفاوت است و توپ شماره ۸ خاص و سیاه رنگ است، این بازی بیلیارد ۸ بال نام دارد. معمولا هر کدام این توپ ها قوانین خاصی برای خودشان دارند.

Cue Ball ( توپ پیتوک): در بازی بیلیارد تنها یک عدد توپ سفید به نام پیتوک وجود دارد که بدون شماره بوده و بازیکن تنها میتواند به این توپ ضربه بزند.

توپ بیلیارد

آموزش بازی اسنوکر

در آموزش بازی اسنوکر، قانون اصلی بازی بدین صورت است که فرد ابتدا باید تمامی توپ های قرمز را پاکت کند و سپس توپ های رنگی را به داخل پاکت ها بیاندازد. اگر پیش از پاکت کردن توپ های قرمز، توپ های رنگی را پاکت کند، آن توپ ها امتیازی نداشته و به داخل میز برگردانده میشوند. همچنین باید پاکت کردن توپ ها بر اساس ترتیب زیر باشد. امتیاز توپ ها به ترتیب شامل زیر می باشد: جهت خرید میز بیلیارد اسنوکر و خرید میز بیلیارد با شماره های ذکر شده در پابرگ سایت تماس بگیرید.

آموزش بازی بیلیارد

آموزش بازی بیلیارد از محبوب ترین ورزش های توپی در سراسر جهان و همچنین در کشور ماست. خرید میز بیلیارد، تقریبا از سال ۱۹۲۰ تنظیم شده است و تا به امروز نیز با تغییرات اندکی همچنان به همان شکل باقی مانده است.  این بازی دارای انواع بسیاری است که هرکدام از انواع بیلیارد ها، دارای قوانین مخصوص به خود می باشند. بازی های ۸ بال و ۹ بال و ۱۰ بال و همچنین بیلیارد اسنوکر، از محبوب ترین انواع بازی های بیلیارد در جهان می باشند که مسابقات جهانی بسیاری برای آن ها نیز برگزار میشود.قوانین بازی بیلیارد، معمولا انتخابی و قابل تغییرند.

Related Post