گلکسی نوت ۷ با قلم S Pen جدید و ویژگی‌های بیشتر عرضه خواهد شد

مجله خبرهای تکنولوژی اطلاعات

گلکسی نوت ۷ با قلم S Pen جدید و ویژگی‌های بیشتر عرضه خواهد شد

گلکسی نوت ۷ با قلم S Pen جدید و ویژگی‌های بیشتر عرضه خواهد شد

مجله خبری تکنولوژی اطلاعات؛ حالا که کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ فاصله داریم بازار شایعات این گوشی داغ است و هر روز خبری جدید از این پرچمدار تازه‌‌نفس به بیرون منتشر شود. اخیراً شایع شده که گلکسی نوت ۷ با قلم S-Pen جدید با ویژگی‌های بیشتر عرضه خواهد شد.

لم S Pen همیشه در سری گوشی‌های نوت سامسونگ حضور داشته است و بر اساس جدیدترین شایعات، قلم اس پن حاضر در گلگسی نوت ۷ امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران این پرچم‌دار جدید قرار خواهد داد. بر اساس اطلاعاتی که از وب‌سایت خبری iGyaan.in به بیرون منتشر شده، سامسونگ ارتباط بلوتوث LE گلکسی نوت ۷ را بهینه‌ کرده است، این امر باعث شده تا دقت تشخیص قلم استایلوس افزایش یابد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که فرمان‌های حرکتی (Air Command) نیز در گلکسی نوت ۷ بهینه شده‌اند. بر اساس گزارش منتشر شده از جانب وب‌سایت iGyaa، نوت ۷ از امکانات بیشتری در قسمت دیکشنری و همچنین تشخیص فرمان‌های صوتی بهره می‌برد. به این ترتیب می‌توان حدس زد که در نوت بعدی سامسونگ، کاربر بتواند به نوعی خاص به سرعت واژه‌ها را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کند،‌ بهینه کردن تشخیص فرمان‌های صوتی نیز ممکن است به معنای اضافه کردن امکاناتی به ویژگی گفتن متن و نوشتار (Text To Speech) باشد. لازم به ذکر است از آنجایی که این ویژگی‌ها از نزدیک در گلکسی نوت ۷ بررسی نشده‌اند در خصوص عملکرد آنها نمی‌توان با دقت نظر داد.

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد،‌گفته می‌شود که قلم اِس پِن استایلوس گلکسی نوت ۷ به لحاظ طراحی نیز دستخوش تغییر شده است. در خصوص این تغییرات هم با توجه به اطلاعات کمی که در دست است به این راحتی‌ها نمی‌توان نظر داد؛ اما ممکن است دکمه قابل کلیک تعبیه شده در قلم استایلوس گلکسی نوت که از زمان نوت ۵ دستخوش تغییر نشده است در نوت ۷ با سبک و سیاقی جدید معرفی شود.

پیش از این شایع شده بود که گلکسی نوت ۷ از اسکن تشخیص عنبیه چشم بهره می‌برد، اکنون فردی مطلع از سیاست‌های سامسونگ به iGyaa گفته است که این اسکن تنها به باز کردن قفل گوشی کمک نمی‌کند و در قفل کردن اپلیکیشن‌ها، فایل‌ها، پوشه‌ها و کلیه مستندات ذخیره شده بر روی گوشی نیز تاثیر دارد. در خصوص سخت‌افزار به خدمت گرفته در گلکسی نوت ۷ نیز شایع شده که این گوشی تراز اول از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۳ بهره خواهد گرفت.

هنوز تا رونمایی این پرچمدار خوش و بالای سامسونگ زمان داریم و بدون شک شایعات بیشتری را از این گوشی خواهیم شنید، به این ترتیب اگر از طرفداران گلکسی نوت ۷ هستید پیشنهاد می‌کنیم فارنت را برای اخبار و شایعات بیشتر این گوشی دنبال کنید.

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید