چگونه لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم؟

چگونه لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم؟

چگونه لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم؟

چگونه لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم؟ هنگام استفاده ، لپ تاپ ترجیحاً باید روی یک سطح صاف و محکم باشد – مخصوصاً هنگام انجام کارهای سنگین.

وقتی آن را روی یک سطح نرم مانند تخت یا پای خود قرار می دهید ، جریان هوا را از طریق فن های پایین لپ تاپ مسدود کرده و سیستم خنک کننده را مسدود می کنید. اما اگر آن را روی یک سطح سخت قرار دهید ، پایه لپ تاپ آن را کمی بالا می برد تا طرفداران بتوانند کار خود را انجام دهند.
آن را روی پاهای خود قرار دهید تا مانع جریان هوا نشود.
از یک جسم سخت کوچک مانند کتاب یا جعبه به عنوان جایگاه استفاده کنید و لپ تاپ را بلند کنید.

چگونه لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم؟

لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم

لپ‌تاپ خود را هنگام بازی کردن خنک نگه داریم وقتی هوا دائماً در لپ تاپ جریان دارد ، بدیهی است که گرد و غبار نیز پیدا می شود. راهی برای جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار وجود ندارد و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که لپ تاپ خود را هر سه تا شش ماه تمیز کنید.

یک قوطی اسپری هوای فشرده تهیه کنید تا بتوانید بدون نیاز به باز کردن لپ تاپ ، آن را تمیز کنید. مطمئن شوید که لپ تاپ خاموش و کمی خنک است. داخل مشبک فن لپ تاپ را اسپری کرده و سپس لپ تاپ را تکان دهید. این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که دیگر گرد و غبار خارج نمی شود.

خنک کننده برای لپ تاپ

خنک کننده برای لپ تاپجدا از اینکه می توانید از خنک شدن لپ تاپ خود مطمئن باشید ، آیا می دانید کولر لپ تاپ یا پد خنک کننده هم می توانید تهیه کنید؟

برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ بسیار مناسب هستند. روش کار آنها ساده است: شما آن را روی یک سطح قرار می دهید و یک لپ تاپ روی آن قرار می دهید. پد خنک کننده را از طریق پورت USB به لپ تاپ وصل کنید و تمام. فن ها وظیفه خود را انجام می دهند و از بالا رفتن بیش از حد دما حتی هنگام بازی جلوگیری می کنند.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز هم لپ تاپ خود را بیش از حد گرم می کنید ، پس یک مشکل نرم افزاری و سخت افزاری در این بین وجود دارد.

 

 

Related Post