چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهیم؟

این بار سایت اخبار فناوری به حل مشکل بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ پرداخته است که چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهیم؟ برای آگاهی از تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر های سامسونگ توصیه میشود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهیم؟

تشخیص شارژر تقلبی و اصلی کار ساده ای میباشد که شما می توانید این کار را به راحتی انجام دهید و برای انجام آن نیز فقط باید کمی توجه کنید.

۱- لوگو شرکت سازنده بر روی شارژر

برای تشخیص شارژر تقلبی سامسونگ باید کمی عمیق تر لوگوی روی شارژر را مشاهده کنید. این لوگو باید به بهترین شیوه ممکن بر روی شارژر پرینت شده باشد که حتی ذره ای جوهر در اطراف آن وجود نداشته باشد.

۲-شارژر اصلی سامسونگ ساخت کجاست؟

کشور سازنده شارژرهای سامسونگ کشور چین می باشد و این شارژرها با خروجی های مختلف طراحی و ساخته می شوند. بنابراین باید در حین خرید شارژر باید میزان ولتاژ خروجی را ببینید و بر اساس گوشی خود خریداری کنید تا باتری آسیب نبیند. از این رو اگر گوشی شما Fast Charge باشد، وقتی شارژر تقلبی را به آن متصل می کنید، در اصل به باتری گوشی آسیب میرسانید.

۳-محل قرار گیری پورت USB شارژر

برای شارژرهای این مدلی سامسونگ محل قرار گیری صحیح و درست پورت USB در بالای نوشته و اطلاعات شارژر باید باشد و در غیر اینصورت شارژر تقلبی می باشد.

۴-درپوش بالایی شارژر

درپوش بالایی شارژر که دارای لوگو سامسونگ است، باید به گونه ای برش داده شود که هیچ اثر دندانه ای روی آن وجود ندارد که در تصویر ذیل کاملا واضح است. تمام درپوش بالایی باید بصورت یک دست و یکنواخت در جای خود قرار بگیرد که در تصویر می توانید نمونه یک شارژر تقلبی را مشاهده کنید.

۵-نوشته های روی شارژر تفاوت شارژر اصلی و تقلبی

همان گونه که مشاهده می کنید، شارژر سمت راست تصویر با جوهر بیشتر و با وضوح بهتری چاپ شده است. همچنین شما می توانید با بررسی نوشته های روی شارژر تفاوت شارژر اصلی و تقلبی را به راحتی متوجه شوید.

با تشکر از شما برای مطالعه این مطلب امیدواریم مفید و مورد استفاده برای شما واقع گردد.سایت اخبار فناوری

Related Post