نتیجه تست باتری HTC U Ultra شگفت انگیز است

تلفن همراه جدید اچ تی سی ظاهر بسیار فریبنده و زیبایی دارد. درخشنده، براق، باریک و خوش فرم با جنسی درجه یک. با این حال، این موبایل فقط در بحث ظاهر نیست که عالی عمل کرده و در امتحان های دیگر نیز سربلند بیرون آمده.

براساس تست های انجام شده روی باتری دستگاه، HTC U Ultra موفق شده تا جایگاهی ویژه برای خودش به دست آورد. این موبایل از نمایشگر کواد اچ دی ۵٫۷ اینچی بهره می برد و یک باتری ۳ هزار میلی آمپری در خود جای داده که برای یک موبایل ۵٫۷ اینچی، چندان بزرگ نیست. تا پیش از این انتظار از اچ تی سی اینگونه بود که U Ultra باتری قابل قبولی داشته باشد اما این موبایل فراتر از آن عمل کرده است.

زمانی که درخشندگی روی ۲۰۰ نیت قرار داشته، U Ultra در این تست به مدت ۷ ساعت روشن مانده، فقط کمی کمتر از گلکسی اس ۷ اج و گوگل پیکسل اکس ال و کمی بهتر از وان پلاس ۳T.

اخبار فناوری

بقیه در ادامه مطلب

مدت زمان شارژ اما مسئله دیگری است که HTC U Ultra در آن هم عالی عمل می کند. به این ترتیب که از ۰ تا ۱۰۰، موبایل جدید اچ تی سی در ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه شارژ می شود.

در قیاس با دیگر تلفن های همراه، اچ تی سی یو اولترا بسیار بهتر از پرچمداران گوگل و اپل عمل می کند اما در برابر پرچمداران سامسونگ هنوز ضعیف تر است. برنده کلی این رقابت اما وان پلاس ۳T است که در ۸۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید