موبایل گلکسی اس ۸ سامسونگ احتمالاً به همراه این ایرفون های AKG عرضه می شود

در حالی که اکثر موبایل ها تنها به همراه شارژر و دفترچه راهنما به بازار عرضه می شود، اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی شایعاتی مبنی بر عرضه پرچمداران تازه سامسونگ به همراه ایرفون هایی به گوش رسید که کمپانی AKG تولیدشان را برعهده دارد. در حالی که عرضه یک ایرفون به همراه آخرین اسمارت فون سامسونگ خود غافلگیر کننده بود، تولید آنها از سوی برندی معتبر همچون AKG نیز سبب شد تا باور شایعات اندکی سخت باشد.

با این همه، همکاری سامسونگ با AKG حالا چندان عجیب به نظر نمی رسد؛ چرا که این کمپانی کره ای در کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی از تبلت اندرویدی گلکسی تب اس ۳ رونمایی به آورد که تکنولوژی صوتی آن نیز توسط AKG تهیه گشته است.

حالا با توجه به تصاویری افشایی و منتسب به ایرفون گلکسی اس ۸، به نظر می رسد که AKG محصولی با کیفیت برای خانواده پرچمدار سامسونگ تدارک دیده و از کابل هایی استفاده نموده که مقاومت زیادی از خود نشان می دهند و مجموعاً ارزشمند تلقی می شوند.

بقیه در ادامه مطلب

گذشته از ایرفون های AKG، گفته می شود که تکنولوژی صوتی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز توسط این کمپانی توسعه یافته است. در نهایت نیز ناگفته نماند که گرچه موبایل های تازه کره ای ها احتمالاً در چهار رنگ به دست مشتریان خواهند رسید، هنوز مشخص نیست که آیا رنگ ایرفون هم با رنگ هر مدل سازگاری دارد یا تنها از یک رنگ (احتمالاً مشکی) بهره مند خواهد بود.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید