سامسونگ؛ گلکسی واید نمایشگر ۵٫۵ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی واید نمایشگر ۵٫۵ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

مجله خبرهای تکنولوژی اطلاعات

 

سامسونگ؛ گلکسی واید نمایشگر ۵٫۵ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

سامسونگ؛ گلکسی واید نمایشگر ۵٫۵ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

کمپانی سامسونگ گوشی‌هوشمند جدید به نام Galaxy Wide معرفی کرده است. این محصول از نمایشگری به اندازه ۵.۵ اینچ بهره می‌برد و نیز دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.

سامسونگ گوشی‌هوشمند جدیدی را در سری گلکسی معرفی کرد. این محصول که گلکسی واید (Galaxy Wide) نام دارد، گوشی‌هوشمندی است که از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ بهره می‌برند. پردازنده یاد شده از چهار هسته پردازشی ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد و نمایشگر آن نیز ۵.۵ اینچی بوده و کیفیت این صفحه‌نمایش هم اچ‌دی است.

دستگاه مورد بحث از ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می‌برد و ۱۶ گیگابایت هم حافظه داخلی ذخیره‌سازی دارد که البته می‌توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی گسترش داد. باتری گوشی‌هوشمند گلکسی واید قابل تعویض بوده و ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. گوشی مورد اشاره یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی داشته و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل پیشفرض این گوشی‌هوشمند اندروید ۶.۰ مارشمالو است و همچنین از پخش محتوای چند‌رسانه‌ای دیجیتال (T-DMB) پشتیبانی می‌کند.

دستگاه مورد اشاره دارای شماره مدل SM-G600S بوده که از این لحاظ شبیه به گلکسی On7 است. با مقایسه‌ای سطحی و سریع مشخص می‌شود که بیشتر مشخصات فنی آن نیز با On7 یکسان است. بنابراین گفته شده که احتمالا موبایل‌هوشمند ‌Galaxy Wide مدل تغییر نام یافته گلکسی On7 است.

در هرحال، گوشی‌هوشمند جدید مورد بحث قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار خواهد داشت. این محصول تا چند هفته دیگر قرار است در کره‌جنوبی عرضه شود. هنوز مشخص نشده که چه زمانی قرار است گلکسی واید در سایر نقاط جهان عرضه شود.

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید