سامسونگ؛ گلکسی نوت ۷ و نمایشگری ۶ اینچی

 

 

سامسونگ؛ گلکسی نوت ۷ و نمایشگری ۶ اینچی

سامسونگ؛ گلکسی نوت ۷ و نمایشگری ۶ اینچی

مجله خبری تکنولوژی اطلاعات؛ گلکسی نوت ۷ به زودی توسط سامسونگ معرفی می‌شود. تاکنون گفته می‌شد که این محصول از نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره می‌برد، اما بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Zauba، این دستگاه صفحه نمایشی ۶ اینچی دارد.

icons-adتبليغات

بر اساس شایعات مختلفی که تاکنون منتشر شده، گفته می‌ّشد گلکسی نوت ۷ از نمایشگری ۵.۷ اینچی که دو طرف آن خمیدگی دارد بهره می‌برد و وضوح آن نیز ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. اما اخیرا لیستی از سوی وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان با نام Zauba منتشر شده که نشان از نمایشگر ۶ اینچی این محصول دارد. در این لیست شماره مدل این دستگاه SM-N930R4 ذکر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به گلکسی نوت ۷ باشد و در ۱ جولای از کره جنوبی به هندوستان جهت تست ارسال شده است.

۲db5b113-21e6-47ea-a087-e7159e916d00

بخشی از این لیست اطلاعاتی در خصوص سایز نمایشگر گلکسی Note 7 ارائه می‌کند که ۶ اینچی است. البته احتمال دارد که این تنها یک طرح اولیه از این دستگاه باشد و نسخه نهایی نمایشگری ۵.۷ اینچی خواهد داشت. اما بر اساس دستگاه‌هایی که به هندوستان ارسال می‌شوند، احتمالا به زودی متوجه می‌شویم که گلکسی نوت ۷ نمایشگر بزرگتری نسبت به آنچه انتظار داشتیم، دارد.

لازم به ذکر است که چندی پیش اطلاعاتی در خصوص رنگ‌بندی این فبلت قدرتمند فاش شد که بر اساس آن گفته می‌شد این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌شود. اما هرچه که باشد سامسونگ این محصول را ۱۲ مرداد (۲ آگوست) به صورت رسمی معرفی می‌کند و در آن روز با مشخصات و ظاهر اصلی آن بیشتر آشنا می‌شویم.

زومیت

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید