خرید ممبر تلگرام

دیگه کمتر کسی رو پیدا میکنید که تو تلگرام عضو نباشه و فعالیت نکنه !حتما جالبه براتون که بدونید براساس اعلام وزارت ارتباطات ، تلگرام بیشترین تعداد مخاطب رو در بین رسانه ها در ایران داره حتی بالاتر از تلویزیون!!!
غیر از امکاناتی که تلگرام داره و سایر اپ ها مثل واتساپ ، وی چت و … هم دارند. تلگرام یه امکان منحصر به فرد و فوق العاده داره به نام Channel (کانال). این ویژگی یه بستره بسیار مناسب رو ایجاد کرده برای تبادل اطلاعات ، فروش محصولات، جوک ، اخبار و …وقتی داخل یه بازاری رونق هست و کیپ تا کیپ پر از مشتریه ! شما دو راه دارید:
یک : اینکه مثل بقیه مشتری باشید و از محتوایی که توی کانالا میذارن استفاده کنید.
دوم : اینکه شما هم عرضه کننده محتوا و خدمات باشید و از این راه درآمد کسب کنید.
شاید خیلیا فکر کنن فقط کسایی در تلگرام کسب درآمد میکنن که دارای مغازه یا فروشگاه هستن . این تصور کاملا اشتباهه . فرض کنید شما اصلا نه فروشگاهی دارید نه مغازه ای نه جنسی برای فروش حتی ! و فقط قصد دارید در کانالتون محتوا ارائه بدید برای مثال فقط جوک و مطالب طنز در کانالتون بزارید. شما میتونید راحت تر و خیلی بیشتر از فروشگاه ها کسب درآمد کنید از راه «گرفتن تبلیغات»! گرفتن تبلیغات به این معنی که کانال شما دارای ممبر قابل توجهی است و کانال ها و یا فروشگاه ها مایل به تبلیغات در کانال شما هستند و شما با گرفتن مبلغی دلخواه براحتی و فقط با گذاشتن پست درآمد میلیونی کسب میکنید! فوق العاده نیست ؟
بطور کلی هر کسی که کانالی میزنه و در این کانال محتوایی عرضه میکنه که با استاندارد هایی که ما در مقاله  از تلگرام توضیح دادیم مطابقت داره شک نکنید به درآمد میرسه و نمونه هاشم زیاد دیدیم و دیدید. شما برای شروع ، نیاز به ممبر و همچنین جلب اعتماد دارید تا در رقابت بین کانال ها قرار بگیرید و مهم ترین فاکتوری که باهاش اعتبار یک کانال رو مورد سنجش قرار میدن ممبرای کاناله . نشون به اون نشون که خودتونم کانال هایی با ممبر بالاتر رو وارد میشید و اعتماد میکنید برای خرید . برای وارد شدن به این دریای بی انتها هیچوقت دیر نیست و میتونید همین الان شروع کنید و براحتی به درآمد برسید.سایت ما بزرگترین و معتبر ترین سایت خرید ممبر تلگرام !افتتاح کانال از شما ، افزایش ممبر هارو به ما بسپارید …

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید