اپل استور تا پایان سال ۲۰۲۰ میزبان بیشتر از پنج میلیون اپلیکیشن خواهد بود

اپل استور تا پایان سال ۲۰۲۰ میزبان بیشتر از پنج میلیون اپلیکیشن خواهد بود

اپل استور تا پایان سال ۲۰۲۰ میزبان بیشتر از پنج میلیون اپلیکیشن خواهد بود

مجله خبری تکنولوژی اطلاعات اپل در ماه می رسما اعلام کرد که بیش از دو میلیون اپلیکیشن در اپل استور موجود است. Sensor Tower پیش‌بینی می‌کند که این تعداد تا پایان سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیون اپلیکیشن برسد.

icons-adتبليغات

براساس یک گزارش جدید از بررسی برنامه‌ها توسط شرکت  Sensor Tower، اپل استور می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۰ برای گنجایش پنج میلیون برنامه گسترش پیدا کند.

چندین ماه پیش اپل رسما اعلام کرد که بیش از دو میلیون اپلیکیشن در اپل استور گنجانده شده است. اگر گمان می‌کنید که دو میلیون اپلیکیشن تعداد زیادی است، باید گفت که براساس  یک گزارش این تعداد تا پایان امسال به ۲.۹۳ میلیون می‌رسد. در پایان سال ۲۰۱۷ این برنامه دارای ۳.۶۰ اپلیکیشن و تا پایان سال ۲۰۲۰  تعداد اپلیکیشن‌های موجود در اپل استور، به ۵.۰۶ میلیون خواهد رسید.

همان‌طور که مشخص است، تعداد بالایی از این اپلیکیشن‌ها، بازی هستند. پس از بررسی نسخه جدید اپل‌استور که در ماه می ۲۰۱۶ منتشر شد، تعداد ۴۸،۲۳۱ برنامه جدید به این فروشگاه اضافه شده‌اند که حدود۴۳٪ از این اپلیکیشن‌ها، شامل بازی‌های تلفن همراه می‌شود. بعد از بازی‌ها، برنامه‌های آموزشی در رتبه دوم قرار می‌گیرند. تعداد برنامه‌های آموزشی اضافه شده در نسخه جدید اپل استور ۲،۴۷۲ بود، که در مقایسه با بازی‌ها تعداد بسیار کمی است و تنها ۵٪ از کل برنامه‌ها را شامل می‌شود.

more-than-five-million-apps-will-populate-app

همان‌طور که Sensor Tower اشاره می‌کند، ممکن است کاربران در هنگام جستجو میان این تعداد برنامه دچار سردرگمی شوند، به همین ترتیب توسعه‌دهندگان برنامه هم راهی سخت برای رسیدن به گوشی‌های گاربران خواهند داشت.

این شرکت معتقد است که اپل استور نیاز به تغییراتی اساسی در بخش‌های هدایت، گزینش و ارائه برنامه‌ها دارد تا کاربران و توسعه دهندگان برنامه در دریایی از پنج میلیون اپلیکیشن موجود در اپل استور گم نشوند.

زومیت

 

انتهای پیام/

 

مطالب مشابه:

آیفون ۷ از ۱۹ شهریور آماده پیش سفارش خواهد بود
نمای نزدیک از همه ی ۷۵ ویژگی جدید iOS 10 + ویدئو
اف بی آی و تقاضای رمزگشایی از ۱۳ دستگاه توسط اپل
Tangerine؛ فیلم ضبط شده با آیفون ۵S نوزدهم تیرماه اکران می شود
مرگ یک تایلندی بر اثر شارژر آیفون

 

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید