اخذ ویزا صد در صد تضمینی

اخذ ویزا صد در صد تضمینی

اگر قصد دارید که از مناطق مختلف جهان دیدن کنید، باید اقداماتی را پیش از سفر انجام دهید. قطعاً تهیه ویزا از اصلی‌ترین گام‌هایی است که پیش از سفر باید برداشته شود. آژانس مسافرتی جمعه گشت، در تمام مراحل اخذ ویزا به هرکجای دنیا در کنار شما خواهد بود.
ویزاها به دسته‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که ویزای دانشجویی، ویزای تجاری و ویزای توریستی  از معروف‌ترین آن‌ها به‌حساب می‌آیند که در میان  انواع ویزای توریستی , همواره  ویزای شینگن و ویزای کانادا مورد استقبال زیادی از سوی گردشگران قرار دارد.

ویزای شینگن

اگر قصد دارید با تور اروپا به این منطقه سفر کنید باید  این نکته توجه داشته باشید که محدوده تعریف‌شده برای شینگن و اتحادیه اروپا با یکدیگر متفاوت است. به‌طورکلی ۲۴ کشور عضو محدوده شینگن هستند که می‌توانید درازای دریافت ویزای شینگن، از این مناطق دیدن فرمایید. بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، لیتوانی، هلند، نروژ، پرتغال و اسپانیا ازجمله مهم‌ترین کشورهای عضو در شینگن می‌باشند که می‌توانید به ازای دریافت ویزای هر یک از این کشورها، به سایر کشورهای عضو قرارداد شینگن سفر کنید.

شرایط اخذ ویزای کانادا

به‌منظور سفر به کانادا، فرم تقاضانامه را پرکنید و به مراکز تحویل دهید. باید متعهد شوید که پیش از اتمام ویزا، خاک کانادا را ترک خواهید کرد و به‌صورت غیرقانونی در آنجا نخواهید ماند. پس از طی شدن صحیح این پروسه، ویزای کانادای متقاضی مهیا خواهد بود.

شرایط اخذ ویزای آمریکا

پس از پر کردن فرم تقاضانامه بایستی از سفارت آمریکا وقت مصاحبه  بگیرید؛ لازم به ذکر است که ازآنجایی‌که در ایران، سفارت آمریکا موجود نیست باید به یکی از سفارت‌های امارات، ارمنستان و یا ترکیه مراجعت نمایید. متقاضی موظف است مبلغی را به سفارت واریز نماید و وقت مصاحبه بگیرد. پس از طی شدن این مراحل و گذشت ۶۰ روز کاری ایمیلی با مضمون دریافت ویزا به متقاضی ارسال خواهد شد. پس از دریافت ایمیل روند اداری اخذ ویزا نسبتاً به پایان رسیده است.
آژانس خدماتی – مسافرتی جمعه گشت یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های هواپیمایی در عرصه گردشگری می‌باشد که بالغ‌بر ۱۸ سال است که باهدف خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در این عرصه فعالیت دارد. جمعه گشت با برپایی تور اروپا، تور آمریکا، تور آفریقا و… بستری مناسب را برای رفاه حال  و تفریح هم‌وطنان گرامی تهیه‌کرده است.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید